Gå til innhold

Spill på PS3


anders!

Anbefalte innlegg

Feet! Har spilt alle de tidligere Ratchet and Clank spillene! Skal prøve ut dette også! Men skulle gjerne ha et action spill! Resistance: Fall of Man, er dette noe? :)

 

Edit: Har sett på Warhawk også!

9642523[/snapback]

 

Noen sverger til RB:6 Vegas, noen til R:FOM, selv liker jeg Warhawk veldig godt. Gode multiplayer-muligheter med online og splitscreen online :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk PS3 på døre for en time siden! Rask levering! Har akkurat starta i gang Fall of Man Fy **** for en deilig grafikk!! Alt kjører glatt ikke noe tegn til hakking! Virker som et kjempe spill! Blir mange timer i natt. Takk for all hjelp i denne tråden ;) Nå skal det spilles! Btw, har forhånds bestilt CoH MoWF og Assassins Creed! :)

AndersdD :)

Lenke til kommentar
Feet! Har spilt alle de tidligere Ratchet and Clank spillene! Skal prøve ut dette også! Men skulle gjerne ha et action spill! Resistance: Fall of Man, er dette noe? :)

 

Edit: Har sett på Warhawk også!

9642523[/snapback]

Jeg anbefaler også Warhawk. Kjøpte det i går, og jeg har det kjempeartigt. AV PSN titler har jeg Puzzle Fighter HD, Tekken 5, Calling all Cars og Super Stardust HD. Puzzle Fighter er definitivt min favoritt av PSN spillene.

 

edit: ah, så ikke andre side. Ser du har fått deg Warhawk. Jeg har PSN id Tailzo. Legg meg gjerne til.

Endret av Tailzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...