Dommerud Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hallo! I dag skulle jeg prøve å spille inn noe på PC-en fra en mikrofon, men det virket ikke. Så da prøvde jeg en ny en (ny innkjøpt) og det funket ikke det heller. Da syntes jeg det var noe muffens på gang så jeg prøvde på en annen pc, og der gikk det! Så da lurer jeg på om noen vet hva som er gærnt med min pc, bruker Windows XP og begge mikrofonene var minijackbasert av typen Creative, (koblet dem inn riktig forresten) edit: oi sorry, postet feil, kan noen flytte posten? Endret 4. oktober 2007 av Dommerud Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det trenger ikke nødvendigvis være pc`n eller inngangene det er noe galt med. Har du sjekket Egenskaper for lyd at det ikke er noe som er dempet/haket av/ikke haket av? - Høyreklikk lydikonet nede til høyre ved klokken - Klikk Juster egenskaper for lyd - Klikk Avansert under Enhetsvolum - Klikk Alternativer oppe til venstre og deretter Egenskaper - Sjekk på Avspilling/Innspilling om mikrofon er haket av Eller prøv deg frem der inne. Ja, jeg vet dette er som å spør om du har slått på brytern hvis lyset er av, men man vet jo aldri Lenke til kommentar
Dommerud Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, jeg har sjekket det der mange ganger nå. men jeg hadde "MixVibes" på PC-en før som styrte volumet til mikrofonen og så avinstallerte jeg det.. og da jeg prøvde lenge etter det funket det ikke lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå