Erijk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ntåw søte duttebassen. "God natt jenta mi" er ganske orginal her, tho, ekskjærringa forlangte et a4 ark med skriv før. (Altså nattamelding.) Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) "Natt pus, ligger å runker mens jeg tenker på deg <3" En venn av meg sende nøyaktig det samme til typen sin og 30 sekunder senere var han singel. Utdyp? vel, det var en fuktig kveld på byen, jeg og kompisen min dro ut med veldig høy promille. Vi hadde tydeligvis klart å "plukke opp" hver sin jente fra utestedet. vel, de 2 ble sammen og de var sammen ca 6 månder. En kveld da jeg var hos han, så tekstet han med dama si veldig hefitg. Til slutt skrev han: "natta pus, ligger og runker mens jeg tenker på deg". (hun skulle legge seg) I retur fikk han: dra til helvete din pervers. Du er død for meg. Og hun ALDRI gadd å svare han. Dama bodde i Bergen mens han var ca 500 km unna. Endret 10. mars 2009 av Afghan0 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 En gang sendte jeg noe sånt som: "Jeg hadde egentlig jeg skulle skrive en lang nattamelding hvor jeg lovpriste jorda du gikk på, lufta du pusta etterfulgt en helvetes lang utgreing om hvor fantastisk nydelig du er og at en boms som meg er verdens lykkeligste mann. Det gidder jeg ikke alikvel så jeg sier bare god natt!" Nå har ikke jeg for vane og skrive noe annet enn "God natt" eller "Nattalitt" eller "Natters", så det falt faktisk i smak. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 "Natta. Og fortell morra di at jeg skal drømme om hun i natt" En gang sendte jeg noe sånt som: "Jeg hadde egentlig jeg skulle skrive en lang nattamelding hvor jeg lovpriste jorda du gikk på, lufta du pusta etterfulgt en helvetes lang utgreing om hvor fantastisk nydelig du er og at en boms som meg er verdens lykkeligste mann. Det gidder jeg ikke alikvel så jeg sier bare god natt!" Sjef! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 *nussesuss* <3 fra min kjære. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 "Natt pus, ligger å runker mens jeg tenker på deg <3" En venn av meg sende nøyaktig det samme til typen sin og 30 sekunder senere var han singel. Utdyp? vel, det var en fuktig kveld på byen, jeg og kompisen min dro ut med veldig høy promille. Vi hadde tydeligvis klart å "plukke opp" hver sin jente fra utestedet. vel, de 2 ble sammen og de var sammen ca 6 månder. En kveld da jeg var hos han, så tekstet han med dama si veldig hefitg. Til slutt skrev han: "natta pus, ligger og runker mens jeg tenker på deg". (hun skulle legge seg) I retur fikk han: dra til helvete din pervers. Du er død for meg. Og hun ALDRI gadd å svare han. Dama bodde i Bergen mens han var ca 500 km unna. Hahahaha. Hadde tatt det som et kompliment jeg, men så ække jeg kvinnfolk heller da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 "Natta, skal drømme vått om deg, lover." Win. 1 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 "Kuk og taco når du kommer hjem" 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Den var genial, Snublefot. Hos meg pleier det å bli noe ala: God natt og sov godt, drøm vått/søtt/fint. Glad i/elsker deg. Lenke til kommentar
musen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 jeg hadde en kjæreste for lenge siden,(hun viste seg å være utro) sånn som man var sammen med på ungdomskolen jeg går på ungdomskolen så det er vek egentlig ikke så lenge siden men hun var veldig opptatt av at vi skulle sende sånne natta meldinger etter en stund, hvor bare hun hadde sent, ble jeg lei av å bli vekket 2 på natta så jeg sente; "Roses are red, viloets are blue You know that i love u, and you know that it's true but for once in your life, be a little cool try for once, not act like a fool of course i understood, of course i saw when i looked into your room, and you took of your braa my best friend saw it too, but not from where i stood he sat right before you, rubbing them so good but i am not mad, i do not complain when the pictures i took, that i took in vain are in the air, no wires no hook they fly in the air, going to facebook natta" jeg gjorde det selv følgelig ikke(det er går ikke ann) men det funka neste dag unnskyldte hun seg, lovte at det aldri skulle skje igjen hun skulle gjøre det samme og mer for meg hvis jeg tilga hun fra den helgen av, var jeg ikke lenger jomfru 1 Lenke til kommentar
Gjest Ralph-wassar-plumbo Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 God natt vennen, Skam glad i deg.. Hvis eg faller av stolen, så faller eg av stolen. Satan så poetisk eg e <3 og ps Pusetrollet er glad, pusetrollet er sint, pusetrollet eg sta, pusetrollet liker å tygge på mint.. <3 Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 "legg deg i godkassa og søv nå gulrota mi<3" Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) et vers fra en sang i følge av ''glad i deg, sov godt'' pleier å være greit! Endret 19. desember 2009 av perle94 Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 jeg hadde en kjæreste for lenge siden,(hun viste seg å være utro) sånn som man var sammen med på ungdomskolenjeg går på ungdomskolen så det er vek egentlig ikke så lenge siden men hun var veldig opptatt av at vi skulle sende sånne natta meldinger etter en stund, hvor bare hun hadde sent, ble jeg lei av å bli vekket 2 på natta så jeg sente; "Roses are red, viloets are blue You know that i love u, and you know that it's true but for once in your life, be a little cool try for once, not act like a fool of course i understood, of course i saw when i looked into your room, and you took of your braa my best friend saw it too, but not from where i stood he sat right before you, rubbing them so good but i am not mad, i do not complain when the pictures i took, that i took in vain are in the air, no wires no hook they fly in the air, going to facebook natta" jeg gjorde det selv følgelig ikke(det er går ikke ann) men det funka neste dag unnskyldte hun seg, lovte at det aldri skulle skje igjen hun skulle gjøre det samme og mer for meg hvis jeg tilga hun fra den helgen av, var jeg ikke lenger jomfru HAHAHA!!! jævli genialt! ot: "God natt og sov godt, søta! <3" Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har funnet at det beste er når det er noe personlig, ikke standard meld. et egetkomponert dikt f.eks gir god respons Lenke til kommentar
Gjest christian markussen @face Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 natta jenta mi< 3 hehe faen 'ass altid så jævlig digg meg dej <333 kunne ikke hent meg noe bedre enn deg vet du det ?<333 du erd et beste som noen gang har hendt meg'ass jenta mi<333 vi 2 for alltid og evig <333 bli i mine armer jeg elsker deg så høyt så du et ikke hva du er bare helt jaja jeg digger deeg <3333 Lenke til kommentar
Gjest anne Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 natta gutten min, sov godt og drøm søtt :-) glad i deg<3 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 "Sleep tight! Vi snakkes i drømmen =)<3" Ehe... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sov godt, <<sett inn alle passende adjektiver her>> kjæreste <<kjælenavn>>! <3 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Få deg litt skjønnhetssøvn før du må puttes i bur, ditt jævla dyr! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå