Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dine beste nattameldinger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ein klukkende elv

Eg tar på meg selv

Ein skvulpende strand

Eg svever i lykkeland

Ein smilende mund

Eg føler glede i dennne stund

God natt min kjære

ta deg ein blund

i morra

Er det Kompe

 

Soloppgang

Ein ny dag

Følelser

Vellbehag

Ein ny sjanse

 

Ein trøstende skulder

Ein leiende hånd

Ein foss som buldrer

Eit vennskapsbånd

 

natta <3

Lenke til kommentar
Ein klukkende elv

Eg tar på meg selv

Ein skvulpende strand

Eg svever i lykkeland

Ein smilende mund

Eg føler glede i dennne stund

God natt min kjære

ta deg ein blund

i morra

Er det Kompe

 

Soloppgang

Ein ny dag

Følelser

Vellbehag

Ein ny sjanse

 

Ein trøstende skulder

Ein leiende hånd

Ein foss som buldrer

Eit vennskapsbånd

 

natta <3

 

Hehe, man kan vel ta hvilket som helst sitat/dikt og bare legge til "natta" på slutten... Det var en god idé egentlig! Finne et fint sitat av noe slag.

Lenke til kommentar
ble som oftest "natta kjære, sov godt" *sussesuss*

 

 

nå har kvinnfolket ditcha meg for en mørkhuda man, så nå blir det bare "slutt å plag meg" hver natt.

:!:

 

Lo godt av denne.

 

Personlig har det blitt en stund siden jeg har hatt en kjæreste.. Men prøver da å være litt romantisk, men ikke så mye at det blir klissete, som noen har nevnt. Men å si hvor vakker hun er og hvor glad jeg er i henne kommer nok høyt oppe på lista, sånt fortjener alle jenter å høre fra sin kjære :)

Lenke til kommentar
Ein klukkende elv

Eg tar på meg selv

Ein skvulpende strand

Eg svever i lykkeland

Ein smilende mund

Eg føler glede i dennne stund

God natt min kjære

ta deg ein blund

i morra

Er det Kompe

 

Soloppgang

Ein ny dag

Følelser

Vellbehag

Ein ny sjanse

 

Ein trøstende skulder

Ein leiende hånd

Ein foss som buldrer

Eit vennskapsbånd

 

natta <3

 

Hehe, man kan vel ta hvilket som helst sitat/dikt og bare legge til "natta" på slutten... Det var en god idé egentlig! Finne et fint sitat av noe slag.

Jeg har skrevet det helt selv :D Da blir det noe.. eget :love:

Lenke til kommentar

Hehe mye bra her!

 

Jeg bor i et lite høl av en plass, og ei natt jeg skulle gå hjem fra fest måtte jeg gå gjennom en skog, det var bekkmørkt og jeg så ikke tegn til gatelys noe sted, så sliten og full la jeg meg ned og så opp på stjernehimmelen, så sendte jeg en melding til dama mi: "Ligger og ser på stjernehimmelen og det minnet meg om deg, for det er noe av det vakreste jeg har sett, nattinatt, sov godt og drøm søtt <3"

 

Det virker kanskje klisje, men selv kan jeg ikke huske, bortsett fra den ene gangen, at jeg har virkelig tatt meg tid til å se godt på stjernehimmelen, det var utrolig vakkert og jeg har fortsatt følelsen av at det kom fra hjertet! :D

 

Etter ca 20-30 minutter fant jeg veien hjem og når jeg våknet morgenen etter hadde jeg fått svar hvor hun skrev hvor utrolig søt jeg var og hun gledet seg til å se meg igjen (hun hadde nemlig vært på håndballturnering den helga :o )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det verste jeg veit å få av en gutt er sånne klissete kjedelige dikt som fyller ut hele bokstav-kvota på en sms. Jeg gidder aldri lese dem, og det er så åpenlyst at dette er ikke noe han har skrevet selv. Men han har fått det fra ei venninne eller mora hans.. Blir for dumt med ferdiglagde dikt på sms.

 

Hva er så spesielt med sånne dikt, wow, du klarer å finne ord som rimer!! :roll:

 

Bedre med personlige kommentarer som er laget og produsert av en selv.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Melisma, hvis jeg først skulle klaske til med noe dikt av noe slag såer det noe jeg komponerer selv. Gjerne bare noen få linjer fordi jeg er i godt humør. Men av og til får jeg gjerne en god feeling, for eksempel når jeg hadde kjørt madammen et eller annet sted, og hørte "Don't wanna miss a thing" på vei hjem, så skrev jeg ned refrenget fordi jeg følte det passet så bra, og sendte det. Hun synes det var veldig søtt ihvertfall da. Men det er ikke dagligdags med sånne meldinger da.

Lenke til kommentar

"Du må ikke være redd......Balltreet er bare ute etter rettferdighet det..."

"Natta. Og fortell morra di at jeg skal drømme om hun i natt"

"Jeg kutter pulsårene på høyre og venstre håndledd, slik at du vet hvor du finner meg i morra ;) "

 

 

Deler ganske syk humor :p

Endret av Shiktu
Lenke til kommentar

"Ikke send flere sms'er... Jeg legger meg nå ;) God natt<3" (Hvis dere allerede har textet litt)

 

Pleier som regel å få en nattamelding uansett etter den, dumme jenter!

 

Men jeg kan være romantisk også;): "Håper denne meldingen fører til at du sover litt søtere i kveld, det ville ivertfall et svar fra deg ført til hos meg! God natt<3"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...