Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 nå skal jeg sove, så masturber og tenk på meg til imorra tidlig fra........NÅ Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Ein klukkende elv Eg tar på meg selv Ein skvulpende strand Eg svever i lykkeland Ein smilende mund Eg føler glede i dennne stund God natt min kjære ta deg ein blund i morra Er det Kompe Soloppgang Ein ny dag Følelser Vellbehag Ein ny sjanse Ein trøstende skulder Ein leiende hånd Ein foss som buldrer Eit vennskapsbånd natta <3 Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Ein klukkende elvEg tar på meg selv Ein skvulpende strand Eg svever i lykkeland Ein smilende mund Eg føler glede i dennne stund God natt min kjære ta deg ein blund i morra Er det Kompe Soloppgang Ein ny dag Følelser Vellbehag Ein ny sjanse Ein trøstende skulder Ein leiende hånd Ein foss som buldrer Eit vennskapsbånd natta <3 Hehe, man kan vel ta hvilket som helst sitat/dikt og bare legge til "natta" på slutten... Det var en god idé egentlig! Finne et fint sitat av noe slag. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 ble som oftest "natta kjære, sov godt" *sussesuss* nå har kvinnfolket ditcha meg for en mørkhuda man, så nå blir det bare "slutt å plag meg" hver natt. :!: Lo godt av denne. Personlig har det blitt en stund siden jeg har hatt en kjæreste.. Men prøver da å være litt romantisk, men ikke så mye at det blir klissete, som noen har nevnt. Men å si hvor vakker hun er og hvor glad jeg er i henne kommer nok høyt oppe på lista, sånt fortjener alle jenter å høre fra sin kjære Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hvis det er så mange romantiske gutter her, lurer jeg fælt på hvorfor dette er det nærmeste søte nattameldinger jeg kommer: Han: Nå ligger jeg i adams drakt. Snakke dirty? Jeg: Nei takk. Han: Du er kjedelig. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Ein klukkende elvEg tar på meg selv Ein skvulpende strand Eg svever i lykkeland Ein smilende mund Eg føler glede i dennne stund God natt min kjære ta deg ein blund i morra Er det Kompe Soloppgang Ein ny dag Følelser Vellbehag Ein ny sjanse Ein trøstende skulder Ein leiende hånd Ein foss som buldrer Eit vennskapsbånd natta <3 Hehe, man kan vel ta hvilket som helst sitat/dikt og bare legge til "natta" på slutten... Det var en god idé egentlig! Finne et fint sitat av noe slag. Jeg har skrevet det helt selv Da blir det noe.. eget Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 "Natt pus, ligger å runker mens jeg tenker på deg <3" En venn av meg sende nøyaktig det samme til typen sin og 30 sekunder senere var han singel. 1 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 I'll do horrible unspeakable things to you while you innocently slumber Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Denne er søt: Får ikke sove, ligger bare å tenker på deg Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Litt forstyrra kanskje Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Denne er søt: Får ikke sove, ligger bare å tenker på deg Pass på å få med smileyen på slutten, ellers kan det misforstås. "Tenker på deg hele faens tiden. FÅr ikke sove! Argh!" Selv om.. den også kan være romantisk Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 den kan ikke være litt too much? Eller er den bare sjarmerende. Kanskje litt sjarmerende å være besatt Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hehe mye bra her! Jeg bor i et lite høl av en plass, og ei natt jeg skulle gå hjem fra fest måtte jeg gå gjennom en skog, det var bekkmørkt og jeg så ikke tegn til gatelys noe sted, så sliten og full la jeg meg ned og så opp på stjernehimmelen, så sendte jeg en melding til dama mi: "Ligger og ser på stjernehimmelen og det minnet meg om deg, for det er noe av det vakreste jeg har sett, nattinatt, sov godt og drøm søtt <3" Det virker kanskje klisje, men selv kan jeg ikke huske, bortsett fra den ene gangen, at jeg har virkelig tatt meg tid til å se godt på stjernehimmelen, det var utrolig vakkert og jeg har fortsatt følelsen av at det kom fra hjertet! Etter ca 20-30 minutter fant jeg veien hjem og når jeg våknet morgenen etter hadde jeg fått svar hvor hun skrev hvor utrolig søt jeg var og hun gledet seg til å se meg igjen (hun hadde nemlig vært på håndballturnering den helga :o ) 1 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Det verste jeg veit å få av en gutt er sånne klissete kjedelige dikt som fyller ut hele bokstav-kvota på en sms. Jeg gidder aldri lese dem, og det er så åpenlyst at dette er ikke noe han har skrevet selv. Men han har fått det fra ei venninne eller mora hans.. Blir for dumt med ferdiglagde dikt på sms. Hva er så spesielt med sånne dikt, wow, du klarer å finne ord som rimer!! Bedre med personlige kommentarer som er laget og produsert av en selv. Endret 9. mars 2009 av Melisma Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Melisma, hvis jeg først skulle klaske til med noe dikt av noe slag såer det noe jeg komponerer selv. Gjerne bare noen få linjer fordi jeg er i godt humør. Men av og til får jeg gjerne en god feeling, for eksempel når jeg hadde kjørt madammen et eller annet sted, og hørte "Don't wanna miss a thing" på vei hjem, så skrev jeg ned refrenget fordi jeg følte det passet så bra, og sendte det. Hun synes det var veldig søtt ihvertfall da. Men det er ikke dagligdags med sånne meldinger da. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 "Natt pus, ligger å runker mens jeg tenker på deg <3" En venn av meg sende nøyaktig det samme til typen sin og 30 sekunder senere var han singel. Utdyp? Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) "Du må ikke være redd......Balltreet er bare ute etter rettferdighet det..." "Natta. Og fortell morra di at jeg skal drømme om hun i natt" "Jeg kutter pulsårene på høyre og venstre håndledd, slik at du vet hvor du finner meg i morra " Deler ganske syk humor Endret 9. mars 2009 av Shiktu Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 "nn <3" evt med en "pus" / "<insert kallenavn>" attpå... Funker vel greit det? Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 "I'll see you when I go to bed tonight, in my headmovies!" Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 "Ikke send flere sms'er... Jeg legger meg nå God natt<3" (Hvis dere allerede har textet litt) Pleier som regel å få en nattamelding uansett etter den, dumme jenter! Men jeg kan være romantisk også: "Håper denne meldingen fører til at du sover litt søtere i kveld, det ville ivertfall et svar fra deg ført til hos meg! God natt<3" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå