xdxdxd_hola_amigo Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Last night, lying in my bed thinking of you, watching the beautiful stars in the endless horizon. Suddenly I thought: Kor i helvete e taket mitt? Go natt Prøvde den nettopp. Skal oppdatere med resultatet Hadde du vært jenta og sendt den til en gutt kunne det fort blitt misforstått ^^, Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 du er så søt at jeg får hull i tennene. sendte denne nå, satser på positivt svar Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hadde du vært jenta og sendt den til en gutt kunne det fort blitt misforstått ^^, Hvordan? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Natta pojken, skal suge deg i morgen. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hadde du vært jenta og sendt den til en gutt kunne det fort blitt misforstått ^^, Hvordan? Hennes tak blir da gutten når man tenker den mest vanlige stillingen i senga. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hennes tak blir da gutten når man tenker den mest vanlige stillingen i senga. Ojaaa. hahahaahha Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 du er så søt at jeg får hull i tennene. sendte denne nå, satser på positivt svar Hvordan gikk det? Takk eplefe, den var egentlig kjempesøt. Bruker den i natt jeg også =) Lenke til kommentar
Gjest Guest_tobias_* Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Natta jenta mi<3 ikke glem å våkne opp i morgen, for da ville jeg savnet deg veldig <3 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Natta jenta mi<3 ikke glem å våkne opp i morgen, for da ville jeg savnet deg veldig <3 Haha, morbid! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Natta jenta mi<3 ikke glem å våkne opp i morgen, for da ville jeg savnet deg veldig <3 Haha, morbid! Ja, herregud! Tror jeg hadde rynka på nesen om jeg hadde fått noe sånt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 "Natt pus, ligger å runker mens jeg tenker på deg <3" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 "Aww, du er så søt at jeg får hull i tennene. Natte fint, søtnos"er en av de beste jeg har fått. skal prøves Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 "Nå er det mørkt, og jeg sier go natt, jeg er en sjørøver og du er min skatt<3" Sendte denne nettop til dama ^^, Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hahaha! Den sjørøvergreia var bare skikkelig teit. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hahaha! Den sjørøvergreia var bare skikkelig teit. Jeg synes den var genial :!: Men dama mi tar det bare med humør uansett Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 ble som oftest "natta kjære, sov godt" *sussesuss* nå har kvinnfolket ditcha meg for en mørkhuda man, så nå blir det bare "slutt å plag meg" hver natt. 1 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Fuck it. Jeg tror hennes nye flammer driver å leser her, om han gjør det så: HEI MAGNUS! Endret 6. mars 2009 av J@cob 2 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 "God natt, min sukkerengel. Sov dypt som en katt, drøm som en engel, og måtte du bli beskyttet av høyere makter. Drøm om meg, for jeg kommer ihvertfall til å drømme om deg <3" Neida. "Natti <3 Gla i deg" funker bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå