Snublefot Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja takk det vet jeg. Bare si ifra at du henger her på forumet neste gang. Bare lov meg å lever tilbake dildoen. Trenger den jeg å vettu. Nattakozzz Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bare lov meg å lever tilbake dildoen. Trenger den jeg å vettu. Nattakozzz Etter jeg så Borat så fant jeg ut at dildoer kan brukest til andre meget praktiske ting. Så du får spør bestefar om å få den igjen. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Hahaha, ikke ramle helt av nå folkens! Trur også at bestefaren din kan få beholde den dildoen ja QBab Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 "Aww, du er så søt at jeg får hull i tennene. Natte fint, søtnos" er en av de beste jeg har fått. 1 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 "Ah, okei. Sees i morgen. Søta. Nyt skjønnhetsøvnen du ikke trenger fordi du er så forbanna nydelig." Tror jeg aldri kommer til å slette den. Aww. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Den var kjempesøt da, Aidskake. Husker jeg fikk en melding fra bestekompisen min, som dessverre gikk i fløyten sammen med den gamle telefonen min. Han skrev fullstendig intetsigende bullshit om tryllestøv, kakemenn som ville ta på meg og agurker som vi lagde shampoo av, og avrundet det hele med "Gleder meg til jeg kan ligge og stryke fingrene gjennom håret ditt igjen, vakreste bestevennen min *kile på magen*" Oww.. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 "Ah, okei. Sees i morgen. Søta. Nyt skjønnhetsøvnen du ikke trenger fordi du er så forbanna nydelig." Tror jeg aldri kommer til å slette den. Aww. Last night, lying in my bed thinking of you, watching the beautiful stars in the endless horizon. Suddenly I thought: Kor i helvete e taket mitt? Go natt 1 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Den drar jeg i dag HAHAHA Lenke til kommentar
naish Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Last night, lying in my bed thinking of you, watching the beautiful stars in the endless horizon. Suddenly I thought: Kor i helvete e taket mitt? Go natt Konge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Last night, lying in my bed thinking of you, watching the beautiful stars in the endless horizon. Suddenly I thought: Kor i helvete e taket mitt? Go natt Prøvde den nettopp. Skal oppdatere med resultatet Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 O.oO Du er gæren! Nei, han er modig. =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 O.oO Du er gæren! Nei, han er modig. =D --- Det funka faktisk overraskende bra. Hun svarte "God natt morroklumpen da <3". Må testes igjen, funker faktisk bra. Nå skal jeg ha filmkveld med henne neste lørdag og i kveld er det kanskje "date" Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hadde du forventet at hun ble sur eller noe? Funket fint for meg og. Da det skla nevnes at jeg sendte ho "Du er så søt at jeg får hull i tennene" etterpå Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 "Du er så søt at jeg får hull i tennene" Den skal prøves ikveld ja Lenke til kommentar
Gjest Eros tha magic dragon Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 " ahh,dt var deilig å krype under dyna..sekunder etterpå når du streifa tanken min,kom det en fil til mitt vindu og så så.. pipipipikvittre kvitrre piipipip...noe som jeg forstod som "god natt du skjønne jente,sov nå godt" og da sa at fuglen har kommet feil,så derfor sender jeg fuglen videre til vinduet ditt..så hvis den ikke finner fram,så vil jeg bare si deg en ting,det er pipipipikvittre kvitrre piipipip <3 " Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 " ahh,dt var deilig å krype under dyna..sekunder etterpå når du streifa tanken min,kom det en fil til mitt vindu og så så.. pipipipikvittre kvitrre piipipip...noe som jeg forstod som "god natt du skjønne jente,sov nå godt" og da sa at fuglen har kommet feil,så derfor sender jeg fuglen videre til vinduet ditt..så hvis den ikke finner fram,så vil jeg bare si deg en ting,det er pipipipikvittre kvitrre piipipip <3 " Nthåå Lenke til kommentar
TonyLOL Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) lol Endret 12. mai 2016 av TonyLOL Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) sov godt ditt krek. elsker deg <3 evt. håper du blir spist av mygg. natta <3 Endret 21. mars 2008 av Phannyboy Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 "Nå er det mørkt, og jeg sier go natt, jeg er en sjørøver og du er min skatt<3" 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå