Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dine beste nattameldinger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var kjempesøt da, Aidskake. :)

Husker jeg fikk en melding fra bestekompisen min, som dessverre gikk i fløyten sammen med den gamle telefonen min. Han skrev fullstendig intetsigende bullshit om tryllestøv, kakemenn som ville ta på meg og agurker som vi lagde shampoo av, og avrundet det hele med "Gleder meg til jeg kan ligge og stryke fingrene gjennom håret ditt igjen, vakreste bestevennen min *kile på magen*"

Oww..

Lenke til kommentar
"Ah, okei. Sees i morgen. Søta. Nyt skjønnhetsøvnen du ikke trenger fordi du er så forbanna nydelig."

 

Tror jeg aldri kommer til å slette den. Aww.

:love:

 

Last night, lying in my bed thinking of you, watching the beautiful stars in the endless horizon. Suddenly I thought: Kor i helvete e taket mitt? Go natt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Last night, lying in my bed thinking of you, watching the beautiful stars in the endless horizon. Suddenly I thought: Kor i helvete e taket mitt? Go natt ;)

Prøvde den nettopp. Skal oppdatere med resultatet :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
O.oO Du er gæren! :p
Nei, han er modig. =D

---

Det funka faktisk overraskende bra. Hun svarte "God natt morroklumpen da <3". Må testes igjen, funker faktisk bra. Nå skal jeg ha filmkveld med henne neste lørdag og i kveld er det kanskje "date" :D:p

Lenke til kommentar
Gjest Eros tha magic dragon

" ahh,dt var deilig å krype under dyna..sekunder etterpå når du streifa tanken min,kom det en fil til mitt vindu og så så.. pipipipikvittre kvitrre piipipip...noe som jeg forstod som "god natt du skjønne jente,sov nå godt" og da sa at fuglen har kommet feil,så derfor sender jeg fuglen videre til vinduet ditt..så hvis den ikke finner fram,så vil jeg bare si deg en ting,det er pipipipikvittre kvitrre piipipip ;) <3 "

Lenke til kommentar
" ahh,dt var deilig å krype under dyna..sekunder etterpå når du streifa tanken min,kom det en fil til mitt vindu og så så.. pipipipikvittre kvitrre piipipip...noe som jeg forstod som "god natt du skjønne jente,sov nå godt" og da sa at fuglen har kommet feil,så derfor sender jeg fuglen videre til vinduet ditt..så hvis den ikke finner fram,så vil jeg bare si deg en ting,det er pipipipikvittre kvitrre piipipip ;) <3 "

 

 

Nthåå

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...