Mrpusten Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Ja, topic sier vel sitt! Bare å komme med dine best sjamerende setninger og dikt her. Alt en skulle komme på Både sendt og motatt er velkommen her Få se hvor sjarmerende dere forumtroll er Endret 14. oktober 2007 av Hansenx Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 "Slutt å gnål kjerring, legg deg til å sove for faen!" :!: 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 God natt og sov godt Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 "Slutt å gnål kjerring, legg deg til å sove for faen!" 9638911[/snapback] Støttes. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Haha så bra! Skulle likt å sende den til eksen i sin tid Endelig tid! Denne er litt sentimental, skrev den selv til eksen etter en stund vi hadde blitt sammen. "The night falls, the moon shines, reflecting its shine in ur eyes. Sleep tight my love, may the angels watch over u and the sandman give u sweet dreams.Love u!" Endret 6. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hahaha, slutt å gnål :!: Dagens! Men uff.. da hadde de blitt sinna assa ;D Edit: Var innom å stjal noen meldinger fra en annen tråd, men den var visst stengt! "Natten er her, månen har kommet frem. Stjernene er der, jeg sender deg en klem. Slukk sorgen; dra til drømmeland, bli der til i morgen og drøm så søtt du kan! smile.gif" "Solen har gått ned, det er på tide å la tankene få fred. Så lukk dine øyne, og la tankene gli, jeg er kjempegla i deg, jeg.." " Om natten når du legger deg så kjenner du kanskje en bris mot ditt kinn.. Vær ikke bekymret; det er bare pusten min." Vi kan takke snowhill for de der Endret 5. oktober 2007 av Hansenx 1 Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Natta Evt: Natt Endret 6. oktober 2007 av PUA Lenke til kommentar
fluff Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Natta Evt: Natt 9646870[/snapback] En eksotisk variasjon som jeg pleier å bruke: Night Evt (For de litt mer vågale): Night night Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Vær forsiktig med den siste der fluff! :!: Evt hvis du er VIRKELIG gæærn: "NightY night"! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Er ikke det litt vel fjortis med slike lange natta-meldinger? "Natta, sov godt *sett inn koselig kallenavn*" Holder i massevis Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Er ikke det litt vel fjortis med slike lange natta-meldinger? "Natta, sov godt *sett inn koselig kallenavn*" Holder i massevis 9649130[/snapback] QFT. Slike "du er månen, solen å alt mulig fint her i verden bla bla bla" meldinger gjør meg direkte kvalm. 5 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 [OT] QFT betyr? [/OT] Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Natta jenta mi pleier å funke fint. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Er ikke det litt vel fjortis med slike lange natta-meldinger? "Natta, sov godt *sett inn koselig kallenavn*" Holder i massevis 9649130[/snapback] Den støttes. Gjerne med "glad i deg". Føles så unatulig ut om det blir for langt og klissete. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Einig. Ta å finn på nokre koselege kallenamn og skriv dei her då Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 "Natta pus, sov godt" funker veldig bra på meg iallfall. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, mulig de lange er jævla ekle og kvalme som nevnt, meeen mesteparten av jentene jeg kjenner synes at det er veldig sjarmerende da ... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 "God natt pusi, sov godt. Glad i deg" Det er vel det "lengste" jeg går, ihvertfall. Noe over det blir så falskt og klissete for min del.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 "Sov godt, vennen <3" ? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, mulig de lange er jævla ekle og kvalme som nevnt, meeen mesteparten av jentene jeg kjenner synes at det er veldig sjarmerende da ... 9653339[/snapback] Haha, og alderen på disse jentene? Enten under 16 eller over 40. Jeg synes det blir litt sånn for "vanlig" å kalle noen for pus. Det er jo kos, men folk burde være litt mer kreative Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå