Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dine beste nattameldinger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha så bra! Skulle likt å sende den til eksen i sin tid :p

 

Endelig tid! Denne er litt sentimental, skrev den selv til eksen etter en stund vi hadde blitt sammen.

 

"The night falls, the moon shines, reflecting its shine in ur eyes. Sleep tight my love, may the angels watch over u and the sandman give u sweet dreams.Love u!"

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Hahaha, slutt å gnål :!: Dagens!

 

Men uff.. da hadde de blitt sinna assa ;D

 

Edit: Var innom å stjal noen meldinger fra en annen tråd, men den var visst stengt!

 

 

"Natten er her, månen har kommet frem. Stjernene er der, jeg sender deg en klem. Slukk sorgen; dra til drømmeland, bli der til i morgen og drøm så søtt du kan! smile.gif"

 

"Solen har gått ned, det er på tide å la tankene få fred. Så lukk dine øyne, og la tankene gli, jeg er kjempegla i deg, jeg.."

 

" Om natten når du legger deg så kjenner du kanskje en bris mot ditt kinn.. Vær ikke bekymret; det er bare pusten min."

 

Vi kan takke snowhill for de der :D

Endret av Hansenx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ja, mulig de lange er jævla ekle og kvalme som nevnt, meeen mesteparten av jentene jeg kjenner synes at det er veldig sjarmerende da ...  :hmm:

9653339[/snapback]

Haha, og alderen på disse jentene? Enten under 16 eller over 40.

 

Jeg synes det blir litt sånn for "vanlig" å kalle noen for pus. Det er jo kos, men folk burde være litt mer kreative :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...