eivind018 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 noen grunner å ikke velge iaudio x5, lydkvalitet er det viktigste. evt andre spillere som gir bedre lyd Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 noen grunner å ikke velge iaudio x5, lydkvalitet er det viktigste. evt andre spillere som gir bedre lyd 9638570[/snapback] Lydkvaliteten er på topp. Har hatt en del reklamasjoner på batteri, joystick og hodetelefonutgang. Mulig det er fikset. Den begynner også å få en voksen alder, så en ny spiller er vel på trappene. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Meizu M6 har blant de beste forsterkerene i mp3 spillere. X5 er vel litt gammel, og det har kommet bedre spillere siden den med bedre lydkvalitet, batteri, skjerm, mulighet for minnekort osv... Noen har også mer lagringsplass... Endret 5. oktober 2007 av snillest Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Meizu M6 har blant de beste forsterkerene i mp3 spillere. 9640345[/snapback] Øhm nei, jeg har hørt det direkte motsatte; at den har blant de svakeste. Uansett hvis kraft er viktig gå fir iAudio D2. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Haha :!: ... Jeg har ikke prøvd den selv så jeg kan ikke selv bekrefte det, og det kan tydligvis ikke du heller, men kilden min er en kompis av meg som tester mp3-spillere for amobil.no... Jeg tror han vet det best... Selv har jeg en iAudio D2 og er storfornøyd, men skal du ikke se på video og bilder hadde jeg gått for iAudio 7, siden den er mindre, fåes med større lagringsplass og har 10timer lenger batterilevetid. Amobil sin test av Meizu M6 sier: "Strålende lyd, litt verre med video" "Lyden til M6 er upåklagelig. Både på video, vanlig musikk, og radio gir M6 deg en balansert, klar lyd, som det kan være skikkelig med trøkk i om du skrur opp." Om iAudio D2 sier de: "Briljant lyd" "...den låter rett og slett strålende." (Den gir renest og best lyd om du dropper ekstra effektene som BBE og alt det der.) Testene av D2 og M6 finner du HER og HER. Endret 5. oktober 2007 av snillest Lenke til kommentar
eivind018 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 hvor mye ligger iaudio 7 på i pris tenker på16gb modellen, fant ikke noen nettbutikk som hadde den. budsjettet ligger på 2000(burde kanskje ha segt det fra starteb n av. videokvalitet er helt uvesentlig. skal kun brukes til musikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Haha :!: ... Jeg har ikke prøvd den selv så jeg kan ikke selv bekrefte det, og det kan tydligvis ikke du heller, men kilden min er en kompis av meg som tester mp3-spillere for amobil.no... Jeg tror han vet det best... Selv har jeg en iAudio D2 og er storfornøyd, men skal du ikke se på video og bilder hadde jeg gått for iAudio 7, siden den er mindre, fåes med større lagringsplass og har 10timer lenger batterilevetid. Amobil sin test av Meizu M6 sier: "Strålende lyd, litt verre med video" "Lyden til M6 er upåklagelig. Både på video, vanlig musikk, og radio gir M6 deg en balansert, klar lyd, som det kan være skikkelig med trøkk i om du skrur opp." Om iAudio D2 sier de: "Briljant lyd" "...den låter rett og slett strålende." (Den gir renest og best lyd om du dropper ekstra effektene som BBE og alt det der.) Testene av D2 og M6 finner du HER og HER. 9640389[/snapback] ikke at jeg har noe vondt å si om m6 eller d2, men å teste mp3 spillere for en pjuskete liten norsk mobilside er vel kanskje ikke akkurat noe bevis på kvalifikasjoner Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 ikke at jeg har noe vondt å si om m6 eller d2, men å teste mp3 spillere for en pjuskete liten norsk mobilside er vel kanskje ikke akkurat noe bevis på kvalifikasjoner 9643887[/snapback] Vi har levert både iAUDIO og Meizu til test hos Amobil.no (mulig det er kompisen din 'snillest' som testet de), og jeg må si at seriøsiteten har vært langt over det jeg kan se på en del andre nettsteder og blader. Synes testene har vært grundige og informative på Amobil.no. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Haha :!: ... Jeg har ikke prøvd den selv så jeg kan ikke selv bekrefte det, og det kan tydligvis ikke du heller, men kilden min er en kompis av meg som tester mp3-spillere for amobil.no... Jeg tror han vet det best... Selv har jeg en iAudio D2 og er storfornøyd, men skal du ikke se på video og bilder hadde jeg gått for iAudio 7, siden den er mindre, fåes med større lagringsplass og har 10timer lenger batterilevetid. Amobil sin test av Meizu M6 sier: "Strålende lyd, litt verre med video" "Lyden til M6 er upåklagelig. Både på video, vanlig musikk, og radio gir M6 deg en balansert, klar lyd, som det kan være skikkelig med trøkk i om du skrur opp." Om iAudio D2 sier de: "Briljant lyd" "...den låter rett og slett strålende." (Den gir renest og best lyd om du dropper ekstra effektene som BBE og alt det der.) Testene av D2 og M6 finner du HER og HER. 9640389[/snapback] ikke at jeg har noe vondt å si om m6 eller d2, men å teste mp3 spillere for en pjuskete liten norsk mobilside er vel kanskje ikke akkurat noe bevis på kvalifikasjoner 9643887[/snapback] Haha skulle akkuratt til å påpeke det. Min kilde er forøvrig Head-Fi.org, tror nok de har litt mer peil enn amobil.no ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå