Kebab GUD Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Muligens.... http://www.moviehole.net/news/20071004_ser...a_new_hope.html Faktisk har alle tidligere sagt at de vil være med i en film til.. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Oh please Oh please Oh please Oh please Oh please Oh please Oh please. Det har vært så medgang med en Serenity/Firefly oppfølger. Elsket den serien, og selvsagt filmen også. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Fint for dere. Fatter ikke hva folk ser i den møkkafilmen. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Veldig konstruktiv kommentar det der Endre. Jeg for min del håper virkelig på en oppfølger, men skulle helst ha sett en fortsettelse på serien. Fatter ikke hvorfor ikke Joss får mer støtte til å lage serien altså. Det ligger jo så mye potensiale i det universet med de figurene! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Firefly/Serenity-fans tok fra meg 2 timer av mitt liv, ved å stemme filmen opp til svært ufortjente 8,0 på IMDb, noe som gjorde at jeg så den. Så jeg er litt bitter. Beklager, dere skal få glede dere i fred. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Oh please Oh please Oh please Oh please Oh please Oh please Oh please. Det har vært så medgang med en Serenity/Firefly oppfølger. Elsket den serien, og selvsagt filmen også. 9638952[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor nja, etter Wash døde i filmen, mista jeg lysten på en film til, han var liksom favoritten min Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hadde vært fantastisk å få en film til, men hadde jo selvfølgelig foretrekt en ny sesong da.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Så nettopp Serenity, da uten å ha sett Firefly, som filmen er basert på. (om jeg forstod det riktig) Med et større budsjett kunne nok filmen ha blitt mer enn bare god. Morsomt manus, aktuelle temaer, men akkurat den der cruisern deres (aner ikke hva jeg skal kalle den, men det kjøretøyet de bruker for å kjøre inn til det første oppdraget, ble for teit for min del. (nå har jeg da heller ingen forutsetning for å vite om de bruker det samme kjøretøyet i serien, men dere tar forhåpentligvis poenget mitt) Solid underholdning, men jeg er ikke helt enige med kritikerne, som har gitt den 81% på RT.com. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Håper det blir en oppfølger, lenge siden jeg harsett serenity filmen og særlig firefly serien. kanskje jeg burde ta en titt på det igjen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Budsjettet var vel egentlig _for_ stort, siden filmen ikke spilte inn budsjettet før laaangt etter DVD-release, men det er sant at de ville ha mer penger i starten. Den cruiseren bruker de ikke i serien nei, de bruker faktisk en temmelig tradisjonell traktor-lignende sak med en tralle bak i mange episoder Se Firefly du, jeg syntes serien er langt bedre enn filmen, som jeg mistenker har fått mange gode karakterer bare av "politiske årsaker". Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Sier ja takk til en oppfølger Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dette skal jeg definitvt ikke se. Serenity var crap, men flott for dere som likte serien/filmen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er allerede en tråd om dette. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=841726&hl= Men slenger meg på fordet. Håper på en oppfølger. Beste Sci-Fi film / serie som er laget i mine øyne. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Denne tråden er eldre enn den andre. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Er allerede en tråd om dette. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=841726&hl= Men slenger meg på fordet. Håper på en oppfølger. Beste Sci-Fi film / serie som er laget i mine øyne. 9642932[/snapback] Men den tråden blei oppretta 7 timar etter denne, så eg foreslår mods stengjer den andre i staden for. Edit: Der var visst tofagerl raskare enn meg. Endret 5. oktober 2007 av überSviker Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Satser på en 2'er, selvom jeg mye heller skulle sett en sesong 2 Men det blir det vel aldri noe av Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hadde Fox solgt rettighetene til serien så hadde det vert en sesong2 for lengesiden.. men det er gåt for lang tid for å få serien tilbake.. (Fox holder på rettighetene bare for å være kødder.. ) Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ja... Det ville vært flaut for dem om serien de mislikte fra første stund ble en stor suksess hos en konkurrent. Jeg lever nå likevel i håpet. Heller en ny sesong enn en ny film, men en film er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvordan kan noen hate en film som har dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå