Gå til innhold

Serenity 2... YEAH BABY!

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig konstruktiv kommentar det der Endre.

Jeg for min del håper virkelig på en oppfølger, men skulle helst ha sett en fortsettelse på serien. Fatter ikke hvorfor ikke Joss får mer støtte til å lage serien altså. Det ligger jo så mye potensiale i det universet med de figurene!

Lenke til kommentar
Oh please Oh please Oh please Oh please Oh please Oh please Oh please.

Det har vært så medgang med en Serenity/Firefly oppfølger. Elsket den serien, og selvsagt filmen også.

9638952[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
nja, etter Wash døde i filmen, mista jeg lysten på en film til, han var liksom favoritten min
Lenke til kommentar

Så nettopp Serenity, da uten å ha sett Firefly, som filmen er basert på. (om jeg forstod det riktig)

Med et større budsjett kunne nok filmen ha blitt mer enn bare god.

Morsomt manus, aktuelle temaer, men akkurat den der cruisern deres (aner ikke hva jeg skal kalle den, men det kjøretøyet de bruker for å kjøre inn til det første oppdraget, ble for teit for min del. (nå har jeg da heller ingen forutsetning for å vite om de bruker det samme kjøretøyet i serien, men dere tar forhåpentligvis poenget mitt)

Solid underholdning, men jeg er ikke helt enige med kritikerne, som har gitt den 81% på RT.com.

Lenke til kommentar

Budsjettet var vel egentlig _for_ stort, siden filmen ikke spilte inn budsjettet før laaangt etter DVD-release, men det er sant at de ville ha mer penger i starten.

Den cruiseren bruker de ikke i serien nei, de bruker faktisk en temmelig tradisjonell traktor-lignende sak med en tralle bak i mange episoder :D

Se Firefly du, jeg syntes serien er langt bedre enn filmen, som jeg mistenker har fått mange gode karakterer bare av "politiske årsaker".

Lenke til kommentar
Er allerede en tråd om dette.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=841726&hl=

Men slenger meg på fordet. Håper på en oppfølger. Beste Sci-Fi film / serie som er laget i mine øyne.

9642932[/snapback]

Men den tråden blei oppretta 7 timar etter denne, så eg foreslår mods stengjer den andre i staden for. ;)

Edit: Der var visst tofagerl raskare enn meg.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...