lfnsr Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei folkens Jeg skal bytte hybel så jeg må kjøpe egen Router Så lurte jeg på om dere har noen å anbefale? Den trenger ikke å ha trådløst. Må gå ann å åpne porter Må ha NAT tilgjengeli (har hørt at det er et par som er vanskli å få fikset dette) Det skal ikke være D-Link ( Ikke fornøyd me de ) Skal ikke være altfor dyr, helst så billig som mulig. En som jeg lett kan få tak i, i butikker som Elkjøp osv. (Gidder ikke vente på en over internet) Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Linksys WRT54GL, usikker på om den fåes kjøpt på Elkjøp, men... Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Linksys WRT54GL, usikker på om den fåes kjøpt på Elkjøp, men... 9638536[/snapback] Vil ikke anbefale den. Rekkevidden suger, og internett hopper ut rett som det er. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vel, enten så har du WRT54G, eller fått et av virkelig få mandagsprodukter. Min har vært oppe i 25 dager nå, og 100% stabil. Rekkevidden er mer enn bra nok så lenge man ikke har et helt enormt hus. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Nei, det er en WRT54GL, og med denne! Huset er ikke veldig stort, men likevel veksler signalstyrken mellom 0 og 1 strek på PC-en (med Linksys nettverkskort) som står i andre enden av huset etasjen under. Har nok fått et mandagsprodukt ja Endret 4. oktober 2007 av Irrelevant Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Well, jeg tror de bare har WRT54G hos Elkjøp ;/ Noen flere som er bra? Lenke til kommentar
ceidsaune Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jeg har selv brukt en d-link DIR-635 den siste tiden, og den har vært dønn stabil hos meg og med bra rekkevidde https://prisguiden.no/product.php?productId=46812 Endret 4. oktober 2007 av ceidsaune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå