Xeax Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heisann! Jeg har et D-link DWL-G520+ kort, men har en del problemer med det. For å fortelle hele historien. Jeg kommer til faren min, og skal prøve et trådløstnettverkskort. Det som skjer når jeg har puttet det inni dataen, er at en melding fra windows dukker opp, om at den har funnet en ny maskinvare etc... men jeg mangler driver. Jeg gikk på en annen data, og hentet et x-antall drivere, alle sa det samme. Programmet ga et lite ikon nede i hjørnet av skjermen, og dette ikonet sa at det ikke kunne finne noen kort. (= feil driver tenker jeg da, siden kortet er inni, pga Windows sier det). Men så fant jeg et siste et da, som er fra de offisielle sidene. denne ga IKKE ikonet nede i hjørnet, og det sto fremdeles å kjørte under prossesser, så da tenkte jeg at det ville funke da... Men det er ingen tilkoblinger i "mine nettverkstilkoblinger", eller noe program som lar meg velge nettverk eller noe. og under Enhetsbehandling (Min datamaskin - egenskaper - maskinvare (eller no)), så sto det på toppen, med et gult "dette-funker-dårlig" ikon. FOR DERE SOM IKKE ORKER Å LESE MYE: (kort sammendrag) - Dataen ser kortet er der. - Driverne plukker ikke opp kortet/gjør ikke noe med det. - prøvd mange drivere fra produsenten. Men hva skal jeg gjøre nå da? Jeg har skiftet PCIslot mange ganger, og det trådløse nettverket funker her dataen står (bruker en annen data som funker her atm). Men hva kan jeg gjøre? noen som har noen andre drivere, som de vet funker? Andre fremgangsmetoder jeg må bruke? Vær så snill, trenger hjelp her nå! Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har ikke prøvd og gå på legg til maskinvare og finne driveren på internett!? Lenke til kommentar
Xeax Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 for det er lett uten internett? -_- siter: "Jeg gikk på en annen data, og hentet et x-antall drivere" Mulig det ikke kom så klart frem... Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 for det er lett uten internett? -_-siter: "Jeg gikk på en annen data, og hentet et x-antall drivere" Mulig det ikke kom så klart frem... Beklager, det så jeg ikke sto der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå