lpride Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vekker liv i en gammel tråd. Jeg kjøpte en SE HGE-100 (gps-modul til SE telefoner) og den kom i sånn hard plast som må klippes. Jeg er ikke fornøy med den og vil returere den. Jeg har hivd plasten men produktet er som nytt og jeg manualen. Kan jeg returnere denne? Er det telefonsalg, dørsalg, kjøpt fra nettbutikk, kjøpt fra fysisk butikk ? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Denne er kjøpt fra nettbutikk her i Norge. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Da har du 14 dagers angrerett (såfremt den er kjøpt av deg som privatperson). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Men vil den gjelde når produktet er fullt av ørevoks? Da kan ikke produktet leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde vil jeg si (noe som er en forutsettning for at du skal få kunne benytte deg av angreretten). Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Produktet er prøvd èn gang.... Ser ikke forskjell på en ny og min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå