stampa Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har en liten sønn på 2 år som er blitt flink på data. Litt for flink etter min mening... Kom nemlig hjem fra jobb, og skulle starte pc'en. Da kom det plutselig opp en beskjed om jeg måtte skrive inn passord for å komme inn i windows. Har win98. Vet noen om måter eller progs for å finne passordet som den ærede sønnen min har laget? :-) Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Click on Start, Programs and MS-DOS Prompt. In the DOS window, type DIR *.PWL (with a space after DIR only) and press Enter. You’ll get a list of files ending in .PWL, one of which probably starts with a reasonable facsimile of your name, like Sandy.PWL if you’re Sandy Miller. Delete it with the command DEL followed by a space and the filename, as in DEL SANDYMIL.PWL. Lenke til kommentar
Invert Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Klikk på avbryt når den spør etter passord da kommer du inn!!! Lenke til kommentar
stampa Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Click on Start, Programs and MS-DOS Prompt. In the DOS window, type DIR *.PWL (with a space after DIR only) and press Enter. You’ll get a list of files ending in .PWL, one of which probably starts with a reasonable facsimile of your name, like Sandy.PWL if you’re Sandy Miller. Delete it with the command DEL followed by a space and the filename, as in DEL SANDYMIL.PWL. Det funka!!! Tusen takk!!! Lenke til kommentar
redface Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Bare to år gammel?!?! Søkkanes bra. Den nye Kevin Mitnick.... Han e flinkere som morra mi! hihi. Morsom tanke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå