Gå til innhold

Trådløst nettverk mister kontakt - reparer fungerer kun i et minutts tid

Anbefalte innlegg

Hei!

Nesten hvert minutt hopper nettet mitt av og det har det gjort i hele dag. Lurer på hvordan jeg fikser dette, har trådløst vet ikke om jeg mister kontakten med router'n eller noe lengre ut. det enste jeg trenger å gjøre er å trykke høyreklikk på den lille datamaskinen i høyre nedre hjørne og trykker reparer, men etter et minutt hopper det av igjen. er slitsomt.

jeg får ivertfall ikke spilt cs :mad:

Emnetittelen for denne tråden har blitt endret. Les mer om emnetitler i Nettikette.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt beste råd er å oppgradere gjeldende firmware i routeren. Hadde samme problem med den nye DIR-655 til D-Link. De har hatt problem med nettverkskort fra Intel. Lastet inn ny firmware og vips så var alt stabilt igjen. Sjekk om det er en ny firmware tilgjengelig og prøv dette. Send gjerne en tilbakemelding.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei!

Nesten hvert minutt hopper nettet mitt av og det har det gjort i hele dag. Lurer på hvordan jeg fikser dette, har trådløst vet ikke om jeg mister kontakten med router'n eller noe lengre ut. det enste jeg trenger å gjøre er å trykke høyreklikk på den lille datamaskinen i høyre nedre hjørne og trykker reparer, men etter et minutt hopper det av igjen. er slitsomt.

jeg får ivertfall ikke spilt cs :mad:

Sjekk ssid, det kan være en nabo med samme ssid som din pc prøver å logge seg på, og da blir det krøll.

Se også etter om det er mange i nabolagen som bruker samme kanal som deg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...