Vakta Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei Jeg har en bærbar pc i stua (Inspiron 9400), kan jeg få lyd i mitt hjemmekino anlegg fra denne uten å ha en ledning over gulvet. Tenker da på noe trådløst som fungerer sånn noenlunde Runar Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) du må jo ha noen som kan ta imot signalene som sendes...evt settte laptop ved anlegge ogen ledning derfra. terratec noxon er en mulighet.. Endret 4. oktober 2007 av regga Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 du må jo ha noen som kan ta imot signalene som sendes...evt settte laptop ved anlegge ogen ledning derfra.terratec noxon er en mulighet.. 9637854[/snapback] Ja jeg vet det, men vet ikke hva slags utdtyr som trengs og hvor jeg får tak i det Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er ute etter noe av det samme, bare at jeg vil ha et program som kan streame lyden til en annen maskin som er tilkoblet stereoanlegget, noen som har noen forslag der? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er ute etter noe av det samme, bare at jeg vil ha et program som kan streame lyden til en annen maskin som er tilkoblet stereoanlegget, noen som har noen forslag der? 9638217[/snapback] vlc, gjør ikke den jobben? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Joa, men jeg vil se video og streame lyde og se bilde lokalt, og hittil har jeg bare klart det ved å åpne vlc lokalt igjen og åpne streamen der også. Og den er ikke så veldig glad i å streame lyden fra filmer med x264 videocodec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå