Ditech Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Problemet er som følger. Dvd spilleren tar mer og mer kvelden. Det er en Pioneer sak fra ca 1999. Første problem var at skuffen aldri ble stående åpen, men lukket seg direkte igjen. Så kom problemet med tv lyd som kom i tillegg når man så på dvd. Og nå i det siste har fargene begynt å bli merkelige, samt hoppe litt frem og tilbake. Setter jeg samme dvd i playstation spilles den av feilfritt. Det er med andre ord tid for en ny avspiller! Hva skal jeg kjøpe? Vil helst ikke bruke for mye cash på det, men lurer på om det er dumt å kjøpe en dvd spiller nå. Har nettopp investert i ny 32, lcd fra LG til rundt 10.000. Burde jeg kjøpe en HD spiller? hva ligger en rimelig slik på? Vil jeg få utnyttet bilde på tv 1380x720 eller hva det er, bedre med en hd spiller, enn om jeg ser på dvd? er det bare marginalt eller er det verdt det fremover? Jeg liker å se film.. orker ikke å putte dvd i playstation i lengden.. kunne egentlig også tenkt meg støtte for divx.. det har ikke min nåværende.. Lenke til kommentar
hddvd-kb Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva skal jeg kjøpe? 9637741[/snapback] Hvis du har en 32" LCD-TV som takler 720p, så er det omtrent dobbelt så mange punkter/pixels i et slikt bilde fremfor vanlig DVD. Det sier seg selv at dette blir bedre? :-) Jeg ville kjøpt meg en rimelig HD DVD spiller hvis jeg var deg, siden du allerede vil bytte ut DVD spilleren din. Toshiba har en strålende spiller, HD-E1 som koster omkring 2.500kr pluss at du får med 5 HD DVD filmer i samme slengen. Et enkelt søk i prisguiden til hardware.no gjør nok underverk. :-) Det finnes ikke divx støtte på slike spillere, men divx er ikke verdt å ha uansett hvis du liker film og er interessert i kvalitet. De spiller uansett også vanlige DVD filmer og vil fungere med de gamle filmene dine. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå