BeFs Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Var det sånn at folk utenfor The eXperience ikke skulle få se eTV? Får kjørt streamen i VLC, men ikke noe bilde eller lyd. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hei. Vi beklager virkerlig at det ikke er lyd på våre sendinger, grunnet noen tekniske feil. Vi skal gjøre alt vi kan for å få ut lyd i morgen. Det er ikke meningen at dere der hjemme ikke skal få høre lyd. BeFs: Noen ganger kjører vi bilde i svart, dvs at det ikke vises noe. I det tilfelle må du vente en stund om du vil se bilde. Ha tålmodighet, men igjen beklager. Endret 4. oktober 2007 av TSP Lenke til kommentar
Debate Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er bildet der, men det "freezer". Akkurat som det er mega lagg. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vi kan bare beklage, og samtidig skylde på dårlig tid. Utstyret som vi skulle hatt på mandag kom i går, og folk jobbet på spreng i hele natt for å få det til. Så kudos til alle de teknisk begavete folkene i crewet vårt som fikk det så bra til som de gjorde. Vi satser på at de blir bedre i morgen. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ting ser bra ut (legg merke til _ser_). Av ferdigklipp ser ting ikke bra ut, dere må deinterlace Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Var fremme på scenen en liten tur i går, og det var noe infernalskt med støy i bildet på storskjermene. Har inntrykk av at utstyret deres er top-notch, så det er neppe det som er problemet ? Lenke til kommentar
endless Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 dette er for dårlig jeg vil se nå! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nå har vi endelig fått lagt ut en del på siden, så nå er det bare å stikke innom og kikke. Linkene nederst funker ikke enda, men menyene på sidene er som de skal. Det funker ikke i IE av en eller annen grunn, så bruk Opera eller Firefox så lenge. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Da har vi omsider fått fikset problemet! etv.theexperience.no Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da har vi omsider fått fikset problemet! etv.theexperience.no Får ikke noe bilde eller lyd jeg, den står og loader i timer... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Får ikke noe bilde eller lyd jeg, den står og loader i timer... Rart. Hos meg får jeg begge deler, og den loader i omtrent et kvart sekund... Åssen linje har du? Hva slags nettleser bruker du? Får du opp avspilleren med et hvitt bilde? Noen andre som har problemet? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Funker her både i Opera og IE6. Både bilde og lyd er oppe praktisk talt med en gang jeg klikker på linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg