Gå til innhold

Jeg ble pappa igjen :)

Jaytee71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah!. haha, ja da har du litt å henge fingrene i :p

9637898[/snapback]

Ja :) Og i tillegg jobber jeg med barn :D

9637908[/snapback]

Ja, fra å være glad på dine vegne føler jeg nesten litt synd på deg heheh.. alle de ungene, hjelpe meg :p.

Lenke til kommentar
Ah!. haha, ja da har du litt å henge fingrene i :p

9637898[/snapback]

Ja :) Og i tillegg jobber jeg med barn :D

9637908[/snapback]

Ja, fra å være glad på dine vegne føler jeg nesten litt synd på deg heheh.. alle de ungene, hjelpe meg :p.

9637931[/snapback]

Hehe kommer fra en søskenflokk på 6 selv, der jeg er eldst :) Bestandig digget unger :)

Sikkert fordi jeg innerst inne ER en liten unge selv :D

Mottoet mitt er: "Man er ikke voksen før man tør å ta frem barnet i seg selv."

Lenke til kommentar

Men en ting må jeg ta med........ de siste 15 minuttene av denne fødselen var et helvete..... Den aller mest traumatiske opplevelsen i mitt forholdsvis lange liv :S

Alt gikk greit og kjappt helt til hue var ute..... da hører jeg jordmora kalle opp ett eller annet kriseteam..... og plutselig var rommet fullt av folk.

To personer hoppa oppi senga og begynte å regelrett hoppe på magen til madammen, mens tre-fire stk oppholdt seg rundt og mellom beina hennes.....

Så kom ungen ut, og de la henne fra seg på magen til dama..... ungen var helt blå og jeg kunne ikke se at hun pustet.....

De tok henne vekk og det gikk ennå et par minutter som føltes som timer.....

Så hørte jeg at jenta mi gråt for første gang.... den vakreste lyden jeg noensinne har hørt :)

Men jeg tør å påstå at i den tiden fra rommet fyltes med folk og til jeg hørte gråtinga, er den første og eneste gangen jeg har stri-grått av ren og skjær redsel..... jeg var rett og slett livredd.

Jeg fikk i ettertid vite at barnets skulder hadde satt seg fast der inne, og at de derfor måtte være temmelig så brutale for å få den løs og at ingen dessverre hadde tid til å forklare meg hva som foregikk.... noe jeg selvsagt har full forståelse for :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...