Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Gears of War, uten å nøle. Singleplayer-delen kan spilles vannvittig mange ganger uten at man går lei. Det er bare helt fantastisk moro å knerte Locust, uansett hvilket våpen man bruker. Og multiplayer-delen er enda bedre. Spesielt hvis man spiller med venner. Halo 3 multiplayer-delen var litt ensformig, og ganske lite spennende. Singlenplayer og co-op 2-4 er digg, men gjenspillingsverdien er ganske lav da det ikke er direkte morsomt å knerte motstanderene. 9639255[/snapback] Spør du meg ligger gears of war milevis bak halo 2 og 3 når det gjelder matchmaking og hvordan man finner spillere med ganske lik xp. Var i alle fall ikke noe slikt system da jeg spilte gears online.. Mulig det har blitt forbedret..? Fant også begrenset antall custom games, mye mindre enn jeg fant på det 2 år gammle halo 2 på samme tidspunkt Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Spør du meg ligger gears of war milevis bak halo 2 og 3 når det gjelder matchmaking og hvordan man finner spillere med ganske lik xp. Var i alle fall ikke noe slikt system da jeg spilte gears online.. Mulig det har blitt forbedret..? 9639258[/snapback] Jeg spiller alltid med folk jeg har på vennelisten, så om noen er flinkere enn andre, så setter vi bare opp lagene slik at det blir sånn noenlunde likt. Fant også begrenset antall custom games, mye mindre enn jeg fant på det 2 år gammle halo 2 på samme tidspunkt 9639258[/snapback] Du kan skifte på alle våpnene i Gears, og det er plenty. Egentlig så er brettene satt opp så bra fra før av at det ikke trengs å endre på spillet i det hele tatt. Men dette handler selvsagt, som nesten alt annet, om smak og behag. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Når jeg kjøpte meg 360, så HATET jeg fps spill på konsoll. Men jeg ble pressa til å kjøpe Gears of War. Dette gjorde at jeg ble frelst. Har akkurat gjennomført Halo3, og i mine øyner var Gears solo/coop del mye mer morro. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått for Halo3 nå, og kjøpt Gears når du er ferdig med dette. Evt så har du helt sikkert venner med Gears, som du kan låne det av. Begge er kjempe bra spill, men som sagt. Personlig likte jeg Gears bedre. Må legge til at jeg ikke har spilt Halo1/2 så veldig mye. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 GEARS OF WAR, helt klart! Har runda HALO 3 og spilt multiplayer delen en stund, men har allerede gått tilbake til multiplayer i GOW da det gir meg mye mer enn H3. Også singel player delen på GOW er helt overlegen. Kjøp gjerne H3 og da det er ett greit spill og få med seg, men MÅ du velge: Gears of war. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 GEARS OF WAR, helt klart! Har runda HALO 3 og spilt multiplayer delen en stund, men har allerede gått tilbake til multiplayer i GOW da det gir meg mye mer enn H3. Også singel player delen på GOW er helt overlegen. Kjøp gjerne H3 og da det er ett greit spill og få med seg, men MÅ du velge: Gears of war. 9639445[/snapback] Takk fo all hjelpen det blir Halo 3 Den butikken jeg skl til har ikke fler igjen av Gears Of War. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Gå for Gears Of War! Uten tvil best! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det finnes bare et godt svar på denne tråden; eier du en 360 er både h3 og gw et must! Jobb et par timer overtid å kjøp begge spillene Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 har begge, men synes at GeOW var best. Halo 3 var absolutt bra det og, men hvist du kun skal ha et, så bør du gå for GeOW. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Også spilt begge to, og må si at jeg har liker Halo3 mye bedre enn GeoW. GeoW er absolutt et fantastisk spill og et must-have for 360 eiere, men jeg synes Halo3 har en liten edge over det. Elsker intensiteten i Halo3 gunfightene, friheten til å bevege seg hvor man vil, alle forskjellige MP modusene, og brukervennligheten til å finne games på XboxLive. Løp og kjøp sier bare jeg! Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dette er vel omtrent som å spørre folk om man skal kjøpe pepsi eller cola. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dette er vel omtrent som å spørre folk om man skal kjøpe pepsi eller cola. 9643726[/snapback] Da tar jeg pepsi Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Cola er bedre... Gears of war fikk vel 10/10 på gamer.no mens halo 3 bare fikk 9/10.. men som sagt det er vel kanskje en smakssak Lenke til kommentar
A14 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Cola er bedre... Gears of war fikk vel 10/10 på gamer.no mens halo 3 bare fikk 9/10.. men som sagt det er vel kanskje en smakssak 9647825[/snapback] helt klart cola er best! Jeg som har spilt halo og halo2 har bare 2 ord og ett tall å si: !KJØP HALO 3! Endret 6. oktober 2007 av A14 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 jeg har begge spillene og sier: Kjøp gears of war, snart jul nå ønsk deg halo3 til jul =) kjøp det billigste ønsk det dyreste =) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Coca Cola Zero Gears of War, it's dark, depp, tastefull and real. Oh yeah. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Halo 3, uten tvil. Det er det folk spiller om dagen og det er det folk kommer til å spille en gooood stund fremover. Gears er liksom gull verdt det også. Herlig story, syk grafikk og nokså god MP. Men jeg ville nok valgt Halo om du vil ha maks entertainment nå om dagen 9637665[/snapback] Nokså god MP? GoW MP er det beste som er på Xbox360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 At halo serien dominerer på live delen er det vel ingen tvil om. Var nettopp online i halo 3 og det var 980 000 spillere online. Tviler på at gears hadde så mye som halvparten engang.. Halo har bare lagt opp til en så suveren live del, som man ser og skjønner de har brukt lang tid på. Gears trenger nødvendigvis ikke være dårlig i mp, men det er ikke lagt opp til et bra system, med lvl, automatisk søking av like skills. Er vel ikke egne menyer til btb skirmish, skirmish, 1vs1, ts osv heller. Gears er et spill som er veldig bra, men sammenlignet med halo 2 og 3 er det ikke bra nok i mp (med tanke på systemet som er der). Og det er vel litt av grunnen til at jeg ikke gadd å spille det online og at det ikke var 1/10 så fengende som halo serien i mp, eller gears i singel player. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Halo 3 har en god singel player, og en suveren live del. Gears of war har en suveren singel player (selv om den er litt kort), men ikke så bra på live, kan ikke sammenlignes med hverken halo 2 eller 3 der. 9638028[/snapback] Hvordan kan du si at ikke Gears er bra LIVE? Er vel en grunn til at så mange har holdt på med det i snart 1 år, og fortsatt holder på! Kjøp Gears of WAR Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Halo all the way. Spilte Gears litt igår, men personlig syntes jeg det er svært middelmådig. Spillte det mye først dagen, men etter det har det vært labert med spilling. Liker ikke dukk, sykt, dukk, skyt, repeat :S Endret 7. oktober 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hei jeg skal på elkjøp i morgen og kjøpe et nyt 360 spill men hvem skal jeg velge skal jeg velge Gears Of War til 299kr eller Halo 3 for 399kr 9637641[/snapback] Etter å ha spilt begge, vil jeg si Gears. Halo 3 hadde en ok til god enspiller del, kjøringen var spesielt morsom. Men det blir dessverre litt ensformig etter en stund. Er du vant med PC-fps (første persons skytespill) vil jeg påstå at du sannsynligvis vil bli skuffet. Halo 3 er et veldig standard spill, gameplay-messig. Online delen er veldig omfattende med masse funksjoner. Men personlig holder ikke det grunnleggende gameplayet høy nok standard til at jeg klarer å nyte multiplayeren noe særlig (det er dog morsomt med moduser som infection, oddball og et par andre) Gears har heller ikke den beste enspilleren i verden. Gears er et spill du vil spille gjennom med andre, enten online eller på samme boks/TV (dette kan sies om begge spill). Og du bør "cranke up" vanskelighetsgraden kraftig når du begynner å få "roen" Det som er bra med Gears er at gameplayet føles veldig friskt, og actionen er herlig brutal. Coversystemet var revolusjonerende på sin tid (selv om du ikke er nødt til å bruke det noe særlig i multiplayer), og ting som granat-tagging, motorsaging og den uvanlig kraftige hagla gjør gears til noe annerledes og spennende. Dette er også grunnen til at spillet blir morsomt i multiplayer. Gears er ikke i nærheten av by på den samme dybden Halo 3 har i MP, mtp. moduser og maps. Men siden gameplayet er så herlig og friskt, blir til og med Gears sin multiplayer gøyere, for min del. INgenting kan sammenlignes med å sage din første locust. Det var et STORT øyeblikk for meg som gamer, i hvert fall Hvis denne locusten er en av dine venner/fiender i det virkelig liv, føles det enda bedre Å bokstavelig talt skyte av hodet på fienden med Snipern kan heller ikke sies å være noe annet enn herlig tilfredstillende.. Endret 7. oktober 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå