Gå til innhold

Gears Of QWar eller Halo 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halo 3, uten tvil. Det er det folk spiller om dagen og det er det folk kommer til å spille en gooood stund fremover. Gears er liksom gull verdt det også. Herlig story, syk grafikk og nokså god MP.

Men jeg ville nok valgt Halo om du vil ha maks entertainment nå om dagen :w00t:

Endret av Aleck
Lenke til kommentar
Halo 3, uten tvil. Det er det folk spiller om dagen og det er det folk kommer til å spille en gooood stund fremover. Gears er liksom gull verdt det også. Herlig story, syk grafikk og nokså god MP.

Men jeg ville nok valgt Halo om du vil ha maks entertainment nå om dagen  :w00t:

9637665[/snapback]

Er singel player delen bra??

Lenke til kommentar

BEGGE!

men viss du bare skal ha ett, så ville jeg valgt Halo 3, men det er marginale forskjeller som gjør at jeg synest H3 er litt bedre enn GeOW

Singelplayer til Halo 3 er BRA, men litt for kort. Det samme kan faktisk seiast om GeOW også

Endret av Gotham
Lenke til kommentar

Men jeg ville nok valgt Halo om du vil ha maks entertainment nå om dagen  :w00t:

9637665[/snapback]

9637674[/snapback]

Er det sån rank system som på Rainbow Six Vegas at du åpner nye ting når du går opp i rank

Lenke til kommentar

9637665[/snapback]

9637674[/snapback]

Jaaaa men har du spillt halo 1 og 2?

Lenke til kommentar

H3 har en MP del som er knakende god, og Singleplayeren er også helt fantastisk om du setter deg inn i historien på forhånd (står forklart i manualen også).

H3 er mye friere enn Gears, som egentlig gir deg kun en vei som du må gå og fiender du må slakte. I H3 kan du bestemme mye mer selv.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har kjennskap til Halo 1 eller 2, så er GeOW det beste kjøpet.

Har du spilt, og likte Halo 1/2, så er Halo 3 spillet det du skal ha i morgen.

Jeg har spilt gjennom Halo 1, Halo 2 og er nesten ferdig med Halo 3.

Hvis jeg skulle valgt mellom GeOW og Halo 3, så holder jeg fortsatt GeOW som et mer imponerende spill.

Det eneste Halo 3 er bedre på, synes jeg, er storyen. Men da er det nødvendig at Halo 1 og særlig Halo 2 er opplevd innen man starter med 3-eren.

Jeg har et visst inntrykk av at det er GeOW du kanskje skal satse på i morgen.

(Jeg har er inntrykk av at du kanskje ikke har noe særlig forhold til tidligere Halo, for ellers hadde ikke dette spørsmålet kommet)

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har kjennskap til Halo 1 eller 2, så er GeOW det beste kjøpet.

Har du spilt, og likte Halo 1/2, så er Halo 3 spillet det du skal ha i morgen.

Jeg har spilt gjennom Halo 1, Halo 2 og er nesten ferdig med Halo 3.

Hvis jeg skulle valgt mellom GeOW og Halo 3, så holder jeg fortsatt GeOW som et mer imponerende spill.

Det eneste Halo 3 er bedre på, synes jeg, er storyen. Men da er det nødvendig at Halo 1 og særlig Halo 2 er opplevd innen man starter med 3-eren.

Jeg har et visst inntrykk av at det er GeOW du kanskje skal satse på i morgen.

(Jeg har er inntrykk av at du kanskje ikke har noe særlig forhold til tidligere Halo, for ellers hadde ikke dette spørsmålet kommet)

9637722[/snapback]

Nei har bare prøvd halo 2 et par ganger og det var kult men det blir halo 3 sjekket lagerstatusen i den elkjop butikken jeg skal i dem hadde ikke Gears of war.

Lenke til kommentar
Det kan du jo se når du drar dit.

9637831[/snapback]

men ossen er online delen på halo 3

9637883[/snapback]

dritt bra! på halo 3 kan du kjøre bil/fly og det er store maps du kan spille mange flere på banen du kan invetere venner/folk til ranked match det må prøves + det er veldig mange våpen..

På gears er det utrolig kjekkt i begynnelsen men etter vert blir du lei for du har gjort alt før.. det er små maps ikke mange våpen du kan ikke kjøre bil og det er små maps.. og du kan ikke invetere til ranked match heller men Gears er et bra spill som bør prøves

edit: hadde lengre tekst men trykka på tilbake knappen så gidder ikke å skrive alt på ny. :dontgetit:

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Jeg ville helt klart gått for Halo3...

Gears er ett veldig bra spill det også, uten tvil!

Men halo3 har en utrolig bra Singelplayer og veldig veldig bra Multiplayer. Jeg har veldig lite kjenskap til halo1 og 2, men koser meg gløgg ihjel med halo3 fordi!

Gå for halo3 og kjøp gears når det er blitt enda billigere!

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Halo 3 har en god singel player, og en suveren live del.

Gears of war har en suveren singel player (selv om den er litt kort), men ikke så bra på live, kan ikke sammenlignes med hverken halo 2 eller 3 der.

Lenke til kommentar

Jeg plukka opp en 360 med Halo3 og GeoW og angrer ikke akkurat på det :D Begge er helt i toppen av hva 360en har. Fantastisk morsomt i Coop og bra multiplayer på begge. Men de er begge to veldig forskjellig da. Men begge er hva jeg mener obligatorisk kjøp til 360en :thumbup:

Endret av disabled
Lenke til kommentar

Gears of War ville ha vært det beste, men du er litt for sent ute. Akkurat nå spiller omtrent alle på friendslista mi jeg har fått via Gearsspilling, så det betyr at du nok kommer til å fa mest ut av Halo 3 hva som gjelder onlinedelen. Innen den tid du er "ferdig" med Halo 3 har folk forhåpentligvis gjenoppdaget Gears igjen, slik at det stabiliserer seg :)

Så Halo 3 først, så Gears of War; sparer det beste til slutt.

Men det viseste hadde selfølgelig vært begge deler, så slipper du å bry hodet ditt noe mer på saken ;)

Lenke til kommentar

Gears of War, uten å nøle. Singleplayer-delen kan spilles vannvittig mange ganger uten at man går lei. Det er bare helt fantastisk moro å knerte Locust, uansett hvilket våpen man bruker. Og multiplayer-delen er enda bedre. Spesielt hvis man spiller med venner.

Halo 3 multiplayer-delen var litt ensformig, og ganske lite spennende. Singlenplayer og co-op 2-4 er digg, men gjenspillingsverdien er ganske lav da det ikke er direkte morsomt å knerte motstanderene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...