Gå til innhold

Er det ingen som er hekta på bilspill...? Er dere for unge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lol

Startet vel med NFS1 og arbeidet meg videre opp i nummerene til NFS5. Men forventet mer av sjangeren så jeg kjøpte meg en PS2 da GT3 kom ut. Så nå kjører jeg det meste av bilspill som finnes til PS2 og nesten alt på PC LMAO. Rally er vel den typen som holder interessen mest oppe, men "superstreet cars" er jo fortsatt noe man drømmer om, så de besøker HDD`en min ganske ofte.

RC Xtreme er nyeste tillskuddet til PC og Tokyo Xtreme Racing Zero til PS2.

Vi kan vel si at jeg er en "Hardcore Gamer" med alt for mye penger og nesten ingen forpliktelser. :wink:

Livet er herlig !

Lenke til kommentar

Heisann...

Bilspill er bare helt rått....Personlig så synes jeg rally spill er helt topp...sitter nå med Rally Trophy...og fy f... det er vanskelig å håndtere en bil fra 60 og 70-tallet:-)

Ellers så går det litt på nfs 5, CMR2, Rally Xtreme og F1 2001. Noen som vet om det kommer noen virkelig kule (og ikke minst) bra og realistiske bilsimulatorer i nær fremtid?

Bye the way: ser ikke meg selv som gammel jeg heller (28)

Lenke til kommentar

har seff ratt og pedaler.... fyrer opp nfs en gang i blant, har ennå ikke lappen, men det er bare måneder til. elsker å øvelseskjøre på grusveier, men mamma ække så glad da... hehe... elsker også å spille bilspill. bare konge!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-08 21:27, DarkMan skrev:

Noen som vet om det kommer noen virkelig kule (og ikke minst) bra og realistiske bilsimulatorer i nær fremtid?

Det er det, lenger oppe ser du en link til et dritrått spill. Det skal komme i slutten av Juni.

Lenke til kommentar

Var inne på Blue's News (www.bluesnews.com), som forøvrig er en meget bra side med det nyeste innenfor spillmiljøet.

UPDATE: Direkte link: http://www.gameswire.com/story.asp?key=1501

Der står det en link til en spillside der det står at Gran Turismo 3 skal komme til PC (under navnet Gran Turismo Professional)! Det er visstnok snakk om en mer eller mindre direkte konvertering fra PS2 + online-muligheter.

Det står også at GT4 er allerede under utvikling for PS2, og også denne skal ha muligheter for online-spilling. Tanken er da at folk med PS2 og PC kan spille spillet mot hverandre online...

[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-01-10 14:40 ]

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Synes bilspill er fett jeg. spilte mest colin 2.0 og nfs5! nfs5 er jo konge på lan men nå er det ingen som spiller det lengre og jeg slutta også når det ikke funka på xp (dritt)

det er som du sa helt i starten, nå er det bare cs og cs!

personlig synes jeg cs ER DRITT! spilte det i ca en måned så gikk jeg lei hele opplegget! ser at colin 3 har kommi ut nå.. må gå til anskaffelse!

og ja, jeg er 18 år

Lenke til kommentar

Hmmm...sitter her og prøver SOF 2 med ratt og pedaler i multiplayer....Men det går faan ikke. Noen som vet hvordan? Er det en patch eller noe?

:grin:

Fra spøk til....ja. Bilspill er morro det. Har spilt NFS mer enn de fleste. 1-2-3-4 og endel av 5`ern. Blir litt lei etter hvert.. men Collin 2.0 er bra.

Tror alle trenger litt forandring, baaare bilspill blir litt kjedligt. Må anbefale Superbike 2001 som har nydelig grafikk og game-play...

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Er 30+ som liker bilspill med ratt og pedaler

Det er et lukket lan i sandefjord annen hver mnd hvor det blir kjørt Need for speed hot pursuit2 med ratt.

Det blir jo spilt andre spill også cc generals og unreal tourament o.s.v

Alders gruppa er fra 25+>>>40

vi er ca 20-30 stk

:)

Men som sagt det er lukket party men det kan vurders nye medlemer

Jeg er bare med men kan jo alltids formidle ønske om å bli med :yes:

Har runda alle nfs spilla + jeg har spillt Motorcity online 1/2 års tid

bruker Logitech MOMO ratt :D

Lenke til kommentar

er jo en skam at ingen har nevnt Gran Tourismo 1,2 og 3 :o ...Bedre bilspill får du rett og slett ikke(selv om Colin Mcrae spillene er kule)

Er klar over at de kun er på playstation og ps2, men de burde ha blitt nevnt. Er vel egentlig av den oppfatning at bilspill skal spilles med en playstation stikke i hånden, mens skytespill og strategispill skal spilles med mus og tastatur(but thats just funny old me).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...