Gå til innhold

Er det ingen som er hekta på bilspill...? Er dere for unge?


Anbefalte innlegg

Jeg spiller en god del bilspill, også på LAN.

Siste spillet jeg falt for var 18wheeler - truck of steel eller noe sånt. Det var vanvittig artig, og selvom jeg aldri spilte noe multiplayer (husker ikke om det er det engang) så ble jeg sitten de i timevis å kjøre.. hente trailere, levere trailere.. det er farlig vanedannende. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener bilspill mistet noe av sjarmen da de gikk fra arkade til realisme (nfs2se --> nfs3 hvis jeg ikke husker feil)

 

Men jeg ser mange "barn" liker bilspill selv om de er langt fra få lappen

 

Helt enig! nfs2se er en av de bilspillene jeg har vært mest hekta på.. Senere NFS'er har vært altfor realistiske :(

 

Jeg er 17 år og liker et godt bilspill, men det er langt mellom de virkelig gode spillene, dessverre...

Lenke til kommentar

Spiller mye bilspill. Så det går mye i GP1-3, Colin McRae Rally2, TNFS PU, m. fl. JEg er desverre også hekta på endel andre typer spill, så det blir mindre og mindre bilspill da andre spill ofte har bedre spillbarhet. Kunne godt tenkt meg å spille mer bilspill, men jeg har desverre ikke plass til ratt og pedaler i tillegg til Flightsim oppsettet mitt.

Lenke til kommentar

Jeg har i allefall "bilspilldilla". At bilspill ikke egner seg i multiplayer er det stort sett bare de som ikke har prøvd det som hevder. Dessverre litt tynt med skikkelige bilspill for tida, men jeg gleder meg som et barn til Toca Race Driver (PC). TOCA II er forøverig veldig artig i multiplayer, ganske realistisk er det også.

 

Edit: TOCA Race Driver demo er tilgjengelig for nedlasting på http://www.codemasters.com/tocaracedriver

Lenke til kommentar

Jeg elsker bilspill! Grand Tourismo 3 er til PS2 riktignok... Men det er beste bilspillet som finnes! Fra rally til endurans race på 200 runder. VELDIG MANGE biler å velge mellom. Absolutt å anbefale! :yes: Rallie Championship til pc er også veldig bra, men er mer arcade liknende. Tøv at bare eldre liker bilspill (15... snart 16)! :D En gratis bilsimulator til pc ved navnet live for speed, er også en veldig bra opplevelse. Den kan du skaffe deg på www.liveforspeed.com , men stikke eller ratt er absolutt å anbefale... :wink:

Lenke til kommentar

det som ofte skremmer spillere vekk fra bilspill tror jeg kan være mangelen på variasjon. når en først finner ut åssen en best skal kutte svingene og bremse riktig på en bane, så følger man det mønsteret til løpet er slutt.

 

jeg tror det er med bilspill som det er med sportsspill og flyspill:

de appelerer mest til spesielt intresserte.

 

forøvrig liker jeg best destruction derby 2, test drive 3, porsche unleashed og carma(ck)geddon 2.

 

hail willlits,

peace out! :D

Lenke til kommentar

Hvis du er av den typen som liker bilspill ala Porsche Unleashed, bare enda mer micro-managment for å si det sånn. Prøv Street Legal. Er et ganske så ukjent spill men. Grafikken er så som så, men hele pointet bak spillet er lissom å bygge den råeste bilen og bli best i street-racing-klubbene.

 

http://www.gamershell.com/hellzone_Racing_...=street%20legal

 

http://www.street-legal.tk

Lenke til kommentar

Må si jeg synes nascar 2003(papyrus) er veldig bra. Mye folk og kjøre med online hele tiden. Nå er jeg i den litt uheldige situasjonen at jeg er den eneste jeg kjenner som digger dette spillet, så det blir mye racing fremmede(blir liksom ikke det samme). Btw. er 35 år.

Lenke til kommentar
Jeg er blant den eldre garde her på forumet (over 30), og mine spillinteresser går blant annet veldig mye på bilspill (Formel 1, STCC, Rally etc.)

Det er veldig skjeldent av man diskuterer bilspill her på forumet. Er det ingen som spiller dette?

Har også vært på en del LAN-partys siste året, og det eneste som teller er tydligvis Counterstrike, Counterstrike, Counterstrike, musikk og DivX.

Har tatt med rattet flere ganger, men det finns jo ingen å spille med. Hvorfor???

Er bilspillinteressen virkelig så liten. Ser jo stadig her på forumet at folk snakker om ratt og pedaler. Blir ikke disse brukt?

 

Grunnen til liten bilinteresse på LAN's er vel temmelig opplagt da! Her sitter det folk der 90% av gjengen er under 16 år? Det er tydelig at disse "ungene" ennå ikke har lært å kjøre bil. Bilspill blir vel for vanskelig, og derfor ingen interesse. Jeg kunne tenke meg at man arrangerte et eget bil-LAN her i Norge. Der kunne man ha en aldersgrense på 18 år. Da ville LAN'et foregå i rolige former med skikkelig bilkjøring fra morgen til kveld.

 

Men det er vel ønsketenkning. Får vel vente en generasjon til alle dere unge her i landet er blitt voksne bilspill-utøvere (men hmm... det tror jeg kan ta tid).

 

mvh

Jan Arve

 

Du skulle vært på SarpeLAN

Lenke til kommentar
Hvis du er av den typen som liker bilspill ala Porsche Unleashed, bare enda mer micro-managment for å si det sånn. Prøv Street Legal. Er et ganske så ukjent spill men. Grafikken er så som så, men hele pointet bak spillet er lissom å bygge den råeste bilen og bli best i street-racing-klubbene.  

 

http://www.gamershell.com/hellzone_Racing_...=street%20legal

http://www.street-legal.tk

 

er det gratis, hvor kan jeg laste ned hele spillet??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...