Alte-to Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 har nå skum-lest Settings for Windows Mail (den som følger med Vista) og finner ikke sånn passord-greie for oppstart av programmet, slik det var under Identiteter på Outlook Express... noen som vet hvor jeg skal aktivere det?? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 har nå skum-lest Settings for Windows Mail (den som følger med Vista)og finner ikke sånn passord-greie for oppstart av programmet, slik det var under Identiteter på Outlook Express... noen som vet hvor jeg skal aktivere det?? 9637577[/snapback] Det er ingen "passord-greie" for oppstart av programmet. Passord trenger du først når du skal konfigurere mail-kontoen din, og ligger under Accounts. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 veit det da... e-post kontoene har jeg satt opp for lenge siden. men, på outlook express var det nå vertfall sånn... Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 veit det da... e-post kontoene har jeg satt opp for lenge siden. men, på outlook express var det nå vertfall sånn... 9639431[/snapback] Ja, og i Windows Mail er det akkurat det samme. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 veit det da... e-post kontoene har jeg satt opp for lenge siden. men, på outlook express var det nå vertfall sånn... 9639431[/snapback] Ja, og i Windows Mail er det akkurat det samme. 9639580[/snapback] nei... på express gikk jeg via Fil-->Identiteter... og satte passord... NÅ står det står at: "Se Vedlegg" Bedre sikkerhet maser MS om jeg får jo ikke ha passord på Mail-programmet mitt lengre! LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå