Mokrish Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hei. Har installert ny ForceWare driver til mitt 8800GT kort. Når jeg da gjorde det, ble all video jeg ser på mørkerosa! Har prøvd forskjellige spillere: VLC, K-lite Codec Pack og vanlig Media Player. All video er nå rosa.. Jeg ønsker ikke å rulle skjermdriver tilbake. Lurer på om hvilken løsning som er best? Hvordan fjerne alle video referanser for så å installere det på nytt? Ligger dette i XP eller ligger dette i skjermkortdriveren? PS: Videoen var litt lyserosa før jeg oppdaterte ny skjermdriver. Da gikk det fint å se film. Nå er det helt ille. Den lyserosa fargen kom etter å ha åpnet en film jeg redigerte på en MAC.. Det skjedde noe da via QuickTime eller no, slik at all video ble rosa. Make any sense? Endret 4. oktober 2007 av Mokrish Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Prøv å laste ned nye videocodecer... Altså andre typer enn K-lite Endret 4. oktober 2007 av Calvinator Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 sikkert overlay oppsettet ditt som er fubar. Nvidia kontroll panel: Video og TV -> Juster videofargeinnstillinger Lenke til kommentar
Mokrish Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Prøv å laste ned nye videocodecer... Altså andre typer enn K-lite 9637946[/snapback] Noen forslag? Jeg kjenner bare til VlC og K-lite som trygge og gode. sikkert overlay oppsettet ditt som er fubar. Nvidia kontroll panel: Video og TV -> Juster videofargeinnstillinger 9638101[/snapback] Prøvde på det. Når jeg justerte skjedde det ingen ting... Jeg justerte mens jeg så på film, men ingen forandring i filmbildet. Lenke til kommentar
Mokrish Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 nå har jeg fått videolay greia til å reagere ihvertfall. Men uansett hvordan jeg stiller blir det ikke pent... Er det en måte å vite hvilke instillinger som gjør videon optimal? Tror fortsatt det er en alvorlig feil ett eller anna sted. Aner bare ikke hvordan jeg skal lokalisere den og fikse den. Reinstallerte Nvidia driver, men ikke noe forandring. Lenke til kommentar
MorraDi Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 For en tid tilbake hadde jeg det samme i et MCE-oppsett og for TV-kortet. Fikset det ved å endre innstillingene på minnet i bios. (Lavere enn default for minnebrikkene så vidt jeg husker.) Lenke til kommentar
Mokrish Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) For en tid tilbake hadde jeg det samme i et MCE-oppsett og for TV-kortet. Fikset det ved å endre innstillingene på minnet i bios. (Lavere enn default for minnebrikkene så vidt jeg husker.) 9654348[/snapback] vel. oki, men bios, og det å forandre minne... Lik "nesten" gresk for min del... Trenger noe mer håndfast for å tørre å prøve meg fram der... Video på youtube blir ikke ødelagt. Mens video fra VG blir ødelagt.. Ligger det i Windows Media programvaren tro? Endret 7. oktober 2007 av Mokrish Lenke til kommentar
Mokrish Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Trenger fortsatt hjelp. Får ikke fikset det Lenke til kommentar
reger Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 en gang i tia hadd æ ett skjermkort som det samme skjedd med det va bare og last ned en anna driver så funka d for mæ i værrtfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå