Gå til innhold

Nytt hodesett, rundt 500,-


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle investere i ett nytt hodesett, proppene som fulgte med min Ipod Nano suger.

Skal bare brukes til mp3-spillern og litt jobbing i Finale o.l, så at det er helt isolert er vel best. Er viktig at det er komfortabelt, og at det ser bra ut. Rundt fem lapper. Forslag? :)

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heller dem enn PX100 Ødegård? Hvordan føler du lydgjengivelsen er i disse kontra PX100? Hadde vært digg med lukket headset. Trenger noe som kan erstatte PortaProene mine innen rimelig tid. Og ikke no tull om at PortaPro suger takk. ;) Du er en oppegående kar på lyd, men du har en tendens til å mislike alle produkter som har en betydelig markedsandel! :!: No offence mate ;)

 

EDIT:

 

VG gir AKG K26P hederlig omtale i denne testen fra desember 2006.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Heller dem enn PX100 Ødegård? Hvordan føler du lydgjengivelsen er i disse kontra PX100? Hadde vært digg med lukket headset. Trenger noe som kan erstatte PortaProene mine innen rimelig tid. Og ikke no tull om at PortaPro suger takk. ;) Du er en oppegående kar på lyd, men du har en tendens til å mislike alle produkter som har en betydelig markedsandel! :!: No offence mate ;)

 

EDIT:

 

VG gir AKG K26P hederlig omtale i denne testen fra desember 2006.

 

At de har en stor markedsandel viser hvor god markedsføringsavdeling de har, ikke hvor gode produktene er :)

 

Han spurte etter lukka (isolert), hence ikke px100. Aldri prøvd k518 men hører de er gode nok, få billige lukkede hodetelefoner og dt231 er både klumpete og 3 meter ledning :p selv bruker jeg hd202, isolerer som f. 3 meter ledning og ikke den beste lyden, men en enkel loddeoperasjon fikset ledningen og lyden er uansett bedre enn det lille jeg hører av åpne hodetelefoner når jeg tar bussen

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Det er OK, men at de har en god markedsføringsavdeling og derav stor markedsandel betyr ikke at produktene deres er dårlige :)

Nei, men det fører til at folk tror de er bedre enn de er, fordi landsomspennende amatørtester aka tv2 hjelper deg , dinside.no og alt mulig anna busemekk handler på elkjøp når de tester ting. Dermed ender man opp med ipod fanboys som tasser rundt med portapro og tror de har god lyd, fordi "de var best i test"

Lenke til kommentar

HAHA :!:

 

Nei, verdien av et "best i test" eller "anbefalt" stempel er virkelig et diskusjonsemne. Og man handler ikke stereo hvor andre kjøper støvsugere og kaffetraktere. Men det eneste som er mer latterlig enn folk som vier livet sitt til iPod og urokkelig Apple-forkynnelse det er folk som vier livet sitt til å på død og liv dytte på iDiot-folket iHate-meningene deres. "PortaPro og iPod" tasserne er fornøyde med det de har de. :) Lykkelig uvitende er like fult lykkelig.

 

Ferdig med OT.

 

Har trådstarter bestemt seg for headset? Spent på å høre konklusjonen og en evt anbefaling. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
HAHA :!:

 

Nei, verdien av et "best i test" eller "anbefalt" stempel er virkelig et diskusjonsemne. Og man handler ikke stereo hvor andre kjøper støvsugere og kaffetraktere. Men det eneste som er mer latterlig enn folk som vier livet sitt til iPod og urokkelig Apple-forkynnelse det er folk som vier livet sitt til å på død og liv dytte på iDiot-folket iHate-meningene deres. "PortaPro og iPod" tasserne er fornøyde med det de har de. :) Lykkelig uvitende er like fult lykkelig.

 

Ferdig med OT.

 

Har trådstarter bestemt seg for headset? Spent på å høre konklusjonen og en evt anbefaling. :)

 

hehe sant nok. Men ipod skal få min fulle støtte den dagen de lager noe brukbart :p nye nano så lovende ut siden jeg ikke trenger maks lyd hele tiden, men da jeg leste at de ikke lenger støttet billig kinautstyr pga en slags chip i orginaltilbehør, da var det raskt ikk aaktuelt lenger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...