espenal Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei, vi er sikkert mange som ergrer oss over at alle tastene med tall ikke finnes til høyre på laptopen, jeg gjør i hvertfall det. Og lurte dermed på om noen vet om hvor man kan få tak i en slik som fungerer over bluetooth (vil unngå kabler og trådløse plugger o.l.) Finner de bare med kabel. Helst så billig som mulig. Håper på hjelp på forhånd takk Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Her har du jo en mulighet: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=29081&cid=5417 Lenke til kommentar
espenal Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 hei, takk for den, men jeg tenkte på en som var over bluetooth! Slik at jeg slipper og ta ut og inn en hel drøss med trådløs dingser på laptopen hele tida! (har innebygget bluetooth) Noen som vet om en? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Har ikke funnet noen slike, men jeg har et gammelt numpad til et Logitech DeNovo som er nesten ubrukt selv om selve tastaturet er utslitt. Vet ikke om det funker med ikke-Logitech blåtann, men om du vil prøve det kan du jo sende meg en PM med adresse Endret 10. oktober 2007 av trn100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå