Thejo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Tok dette bildet ved Fossum bru i går kveld. f:6.3 30 sek. Thejo Endret 4. oktober 2007 av Thejo Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nydelig bilde var det, bra fokusert tross mørket, fine kontraster og god komposisjon. RandiA Lenke til kommentar
Thejo Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Takk for det, men faktisk så fungerte autofokusen! Thejo Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Litt vanskelig å se på bildet, men det ser vel litt llyst ut noen steder? Men det var nå pent allikevel. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Litt vanskelig å se på bildet, men det ser vel litt llyst ut noen steder? Men det var nå pent allikevel. 9638507[/snapback] Hvis du skulle hatt de mørkere i de lyseste partiene, må du husker på at også de mørkeste partiene ville blitt mørkere. Syns bildet var veldig vakkert ja Fin ro over det hele Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Enig i at dette ble et bra bilde. De lyse partiene gjør meg ingenting. Jeg ville dog ha plassert bruen litt høyere opp, slik at det ble minde himmel og mer elv. Tom Lenke til kommentar
Thejo Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Takk for tilbakemeldinger, jeg valgte å legge bildet ut uten korrigeringer. Dette er en JPG fil konvertert fra RAW. Jeg prøvde å dempe highlights og lysne shadows, men syntes ikke det ble særlig bra. Thejo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå