-Shark- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvorfor er det slik at det må være den værste musikken og på det høyeste volumet på en gang? (min mening) Hvor lenge varer den ''flotte'' forestillinga? (Unnskyld mitt utbrudd :!: ) Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hva slags musikk som er bra og hva som er dårlig finnes det ingen fasit på. Volum er høyt fordi det er et sceneshow. Det er sceneshow fordi The eXperience har valgt å tilby sceneshow. Den varer trolig ikke lenger enn til midnatt, da messeområdet skal stenges. Kan godt hende det slutter før. Endret 4. oktober 2007 av Iguil Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva slags musikk som er bra og hva som er dårlig finnes det ingen fasit på. Volum er høyt fordi det er et sceneshow. Det er sceneshow fordi The eXperience har valgt å tilby sceneshow. Den varer trolig ikke lenger enn til midnatt, da messeområdet skal stenges. Kan godt hende det slutter før. 9637292[/snapback] Det er grei- håper det blir ferdig litt før da Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er bare ett band til i batle of bands. Mener at de spiller en halv time hver. Etter det kommer det 2 konserter av andre band. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Er bare ett band til i batle of bands. Mener at de spiller en halv time hver.Etter det kommer det 2 konserter av andre band. 9637304[/snapback] OK... Lenke til kommentar
krompraft Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Og det er jo ekte band. Ikke det skvipet vi har sett til nå (min mening) Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er greit med musikk og sceneshow, men demp lyden! OG! for at musikken skal glede de som skal være der så pleeease! gi mindre bass, be trommekødden spille tightere og stramme skinnet sitt, be gitaristen skru opp 100% volum på gitaren, gi han mindre bass og mer treble + volum og en vokalist med et bredere vokabuler enn "ROAR"..Da ville det faktisk vært en glede å sitte her med musikken deres. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er greit med musikk og sceneshow, men demp lyden! OG! for at musikken skal glede de som skal være der så pleeease! gi mindre bass, be trommekødden spille tightere og stramme skinnet sitt, be gitaristen skru opp 100% volum på gitaren, gi han mindre bass og mer treble + volum og en vokalist med et bredere vokabuler enn "ROAR"..Da ville det faktisk vært en glede å sitte her med musikken deres. 9637375[/snapback] Enig med deg der ja! Lenke til kommentar
necktwister Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis det bare er [insert sexually harassing sentence, containing verbally vulgar anecdotes] ...musikk, så blir jeg fristet til å bruke papirkniven. Hvis det er EKTE music som AC/DC, Motörhead, Ozzy Osbourne eller Ted Nugent, DA kan de kjøre på 24/7! Prefix the lags! Rock out the fags! Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Herregud, stop å whine. Og så atpåtill si at det ikke er ekte musikk? Kan være enig med at det ikke er helt min musikk, men sjerpings! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Metal er blant de mer populære sjangerene for "nerder", og er betydelig enklere å få tak i en trance/techno/electronica kar som spiller live. Og ja, som alle andre randomkonserter er bass og trommer alt for høyt. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hihi, utrolig mye kreativt bråk i hallen i dag Syntes dog det første bandet var suverent best. For "slurvete" og uorginalt alt det andre... Lenke til kommentar
jorgen9362 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gleder meg til lene alexandra kommer jeg=) Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 musikken som spilles drukner helt i alt for mye bass Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Rett bak miksepulten var det veldig bra lyd. Tre meter til hver side var det masse bass Lenke til kommentar
endless Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 det er helt fucka spør du meg.. et lan som er nødt til og satse på at folk gamer skal bråke og ha scene show i beste sove og game tiden.. dette er helt på tryne spør du meg.. går jo ikke an.. jeg måtte dra derfra i går jeg.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 det er helt fucka spør du meg.. et lan som er nødt til og satse på at folk gamer skal bråke og ha scene show i beste sove og game tiden.. dette er helt på tryne spør du meg.. går jo ikke an.. jeg måtte dra derfra i går jeg.. 9642457[/snapback] Dro du hjem igår(allerede)? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 lol, SÅ ille er det hvertfall ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg