Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Nikon D50 m/Tokina 12-24mm f/4 Hva syns dere? Endret 4. oktober 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Syns det er merkelig at det ikke er noen skygger, for meg er det naturlig at det kommer hvertfall bittelitt skygger når man sitter Ellers ser det jo godt eksponert ut, og det er en fin idè. Ser ut som han sitter og tenker og grubler litt på hvordan han skal få isammen dette her. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Var litt kjedelig i mine øyne, på whiteline bilder da det bare er helt nøytral bakgrunn burde det være noe personen gjør eller NOE som gjør bilde litt mere interessant? Blir liksom ingenting spesielt og se på =) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jaa, jeg kan også si meg litt enig i det.. det kan fort bli kjedelig når det er et såpass rolig bilde ja. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Synes det var et nydelig bilde som ville bli flott som plakat... men som bilde for tema underholdning synes jeg ikke det treffer helt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Synes det var et nydelig bilde som ville bli flott som plakat... men som bilde for tema underholdning synes jeg ikke det treffer helt. 9638163[/snapback] Hvorfor ikke? Om du studerer små barn er puslespill noe av det som opptar de aller mest fra de er 3 år og opp mot 7-8 år... Vil gjerne høre din mening hvorfor det ikke treffer temaet. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Mulig jeg tenker for snevert? men jeg tenker på underholdning som enten å bli underholdt av noe eller underholde andre. Selvfølgelig er det flott å se unger i alle situasjoner, enten de leker eller sover. Men jeg ser vel ikke det å legge puslespill, les en bok, bygge lego el. aktiviteter som underholdning i den for stand... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg likte bildet - det ser veldig enkelt ut, men minner meg om den gangen jeg var ung og la puslespill. Da forsvant omverdenen... Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Tak tomsi... Jeg skjønner hvor du vil hen Graylady, og jeg syns at du har truffet selv best på motivet, og at tanken bak er meget bra, men jeg syns ikke du har gjennomført bildet bra nok. Men tanken er absolutt en vinner. Kan også si at bildet mit er tatt uten noe for for studio, og har kun en ekstern blitz, men kun D50 så måtte bruke laken for å kaste lyset andre veier, og bakground eraser ble vell brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå