Hellemyr Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hei En kompis av meg er på utkikk etter et nytt skjermkort, og kan vurdere å kjøpe 2 av disse og klokke de. Er dette noe bra kjøp, eller kan man få noe mye bedere for like mye eller mindre pris, og klokker de bra? EDIT: kansje verdt å nevne at han har en AMD Athlon på rundt 2,2. Dette er alså en enkeltkjerne. Endret 4. oktober 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Bedre å gå for et enkelt 8800GTS 320MB. Bedre ytelse for en billigere penge. Edit: CPU vil forsåvidt bli en begrensning, så den bør oppgraderes også. Endret 4. oktober 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei En kompis av meg er på utkikk etter et nytt skjermkort, og kan vurdere å kjøpe 2 av disse og klokke de. Er dette noe bra kjøp, eller kan man få noe mye bedere for like mye eller mindre pris, og klokker de bra? EDIT: kansje verdt å nevne at han har en AMD Athlon på rundt 2,2. Dette er alså en enkeltkjerne. 9637064[/snapback] Skal han bytte kj;ling paa de da? Jeg vill ihvertfall ikke ha klokket de med passiv kjoling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå