Wild Bill Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Heisann! Kjøpte akkurat ny laptop fra multicom, Multicom Compal HEL80i med følgende spesifikasjoner: INTEL CORE 2 DUO T7200 2.0GHZ 2GB 667MHZ DDR2 minne 160GB SATA 7200RPM 2.5" Jeg kjører winXP prof sp2 http://www.multicom.no/SystemConfigurator....0502014;fl:1701 I dag kjøpte jeg medal of honor: airbourne, for å kjøre en test. Men får ikke installert spillet, jeg er temmelig sikker på at Dvd-rommen er i konflikt med spillets anti-kopi teknologi. Noen ganger restarter maskinen og andre ganger går hele helvete i lås. Hvordan i all verden får jeg fikset dette? Noen som har lignende erfaringer? Endelig fri fra dama, vil bare kose meg med snus og spill så må dette skje :/ Setter pris på alle svar! Endret 4. oktober 2007 av Wild Bill Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Du har ikke installert Daemon tools eller andre mekanismer for å gå rundt kopibeskyttelsen da? Anti-Blaxx eller annet gøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå