FredrikM90 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei jeg har en kamerat som skal ha ny pc, han spiller endel og vil spille aoc på fult når det kommer. Jeg har satt opp et oppsett vil dette klarer aoc på fult? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=56150 Noen innvendinger? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Martin16 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hey, er jeg som skal ha PC-en.. Noen som vet om Aoc kommer til å støtte quad prosessorer? Lenke til kommentar
FredrikM90 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Ingen som vil si noe? bump* Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Funcom har sakt at AoC vil i hvertfall støtte 2 kjerner og holder på med 4 kjerner nå. tror jeg det var, så kjøp quad. 8800 GTX kommer nok til å holde, og 2gig ram (kan jo oppgradere til 4 vis det skulle trengers i mars) Tvilsomt om man egentlig trenger lydkort, jeg greier meg fint uten( kommer ann på høytallere osv da...) og kabinett til 1000 kr synes jeg er overkill, men det kommer jo ann på hva man har lyst til å bruke penger på Endret 6. oktober 2007 av Nietsroht Lenke til kommentar
FredrikM90 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei.. Har du noen andre kvalitets kabinetter å anbefale da? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 sorry det har jeg vel egentlig ikke. Men det som er viktig er at du får nok plasser til hdd og cd-rom, kan drite seg litt ut på dette ved å kjøpe for billig kabinett (som jeg har gjordt) Men kjøper du kabinett mellom 600-1000 for du sikkert uansett et kjempe bra kabinett. Lenke til kommentar
Martin16 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Jeg har gjort noen forandringer nå og jeg vil prøve å bestille alt fra en nettbutikk. Jeg har valgt Amentio fordi det virker som de har bra priser. Så langt har jeg https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=56163 Jeg har ikke peiling på kabinett så jeg takker på forhånd om noen vet om et rimelig kabinett som alt vil passe i (jeg bryr meg ikke om hvordan det ser ut). Jeg har aldri gjort dette før jeg har alltid bestilt ferdige PC-er så hver så snill å si ifra om noe kan forbedres og om det mangler noe! Jeg vet heller ikke om delene vil passe sammen så vær så snill å i ifra om alt dette ser greit ut Jeg skal som sagt spille Aoc på denne samt; css, crysis, assassins creed, Medal of honor airborne osv. Jeg har 15k til rådighet og noe over dette lar seg dessverre ikke gjøre Endret 7. oktober 2007 av Martin16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå