Gå til innhold

Ny pc til Aoc.. Max 14 k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funcom har sakt at AoC vil i hvertfall støtte 2 kjerner og holder på med 4 kjerner nå. tror jeg det var, så kjøp quad.

8800 GTX kommer nok til å holde, og 2gig ram (kan jo oppgradere til 4 vis det skulle trengers i mars)

Tvilsomt om man egentlig trenger lydkort, jeg greier meg fint uten( kommer ann på høytallere osv da...) og kabinett til 1000 kr synes jeg er overkill, men det kommer jo ann på hva man har lyst til å bruke penger på

Endret av Nietsroht
Lenke til kommentar

sorry det har jeg vel egentlig ikke. Men det som er viktig er at du får nok plasser til hdd og cd-rom, kan drite seg litt ut på dette ved å kjøpe for billig kabinett (som jeg har gjordt)

Men kjøper du kabinett mellom 600-1000 for du sikkert uansett et kjempe bra kabinett.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort noen forandringer nå og jeg vil prøve å bestille alt fra en nettbutikk.

Jeg har valgt Amentio fordi det virker som de har bra priser.

Så langt har jeg https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=56163

Jeg har ikke peiling på kabinett så jeg takker på forhånd om noen vet om et rimelig kabinett som alt vil passe i (jeg bryr meg ikke om hvordan det ser ut).

Jeg har aldri gjort dette før :blush: jeg har alltid bestilt ferdige PC-er så hver så snill å si ifra om noe kan forbedres og om det mangler noe!

Jeg vet heller ikke om delene vil passe sammen så vær så snill å i ifra om alt dette ser greit ut :D

Jeg skal som sagt spille Aoc på denne samt; css, crysis, assassins creed, Medal of honor airborne osv. :D

Jeg har 15k til rådighet og noe over dette lar seg dessverre ikke gjøre :cry:

Endret av Martin16
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...