The Stig Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er Spiderman litt mer vennlige? 9637531[/snapback] Spider-man er EB-Games/Game Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Er Spiderman litt mer vennlige? 9637531[/snapback] Spider-man er EB-Games/Game 9640154[/snapback] Nei, jeg har da sett begge delene her i Oslo. Altså, Spiderman er Game. Men EB-Games er vel en helt annen kjede. Spiderman/Game mener jeg holder til i bogstadveien eller deromkring. Endret 5. oktober 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Folk skjønner tydeligvis ikke at butikkene selger/kjøper bruktspill for å selv tjene penger. Spillene som følger med i PS3 dealen har sikkert nylig blitt satt ned, ikke rart siden det står 10++ av hvert spill i brukthyllene. Ellers har jeg sett folk få opptil 400kr for brukte ps3/360 spill. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er Spiderman litt mer vennlige? 9637531[/snapback] Spider-man er EB-Games/Game 9640154[/snapback] Nei, jeg har da sett begge delene her i Oslo. Altså, Spiderman er Game. Men EB-Games er vel en helt annen kjede. Spiderman/Game mener jeg holder til i bogstadveien eller deromkring. 9640280[/snapback] Aha, nettopp - da har jeg nok forvekslet de to ja, derfor jeg skreiv EB-games/Game, men da er det altså to forskjellige kjeder. Spider-Man er ihvertfall kjøpt opp av Game, men det er ikke mange butikker som har forandret navnet enda. For eks, her i Tromsø står det enda Spider-Man "på" butikken, men om man ringer sier de "Game Tromsø" Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Fikk bare 25 kr for gudfaren (PS2) på EB games og di ville ikke ha G.R.A.W skal aldri gå t eb games lengre 9637771[/snapback] Det er vel ikke galt. Hva de kan gi for et brukt spill er en vurdering de utfører i forhold til etterspørsel. Enkelte spill finnes det ikke marked for. Forventer du at de skal gi bort penger? Differansen mellom inn og utpris skal bl.a dekke moms (25%), lønn til de ansatte, lokaler, bindingstid på kapital mellom kjøp av bruktvaren og salg av asmme, m.m. 9639782[/snapback] Kjønner ikke vitsen og gi 25 kr er ikke noe på 25 kr der man kan kjøpe uansett. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja ja, da for Motorstorm og Resistance kose seg i hylla mi da :!: Stemmer det, Geofrank; Spiderman, det står faktisk ikke Game selv om de kanskje har kjøpt opp Spiderman, ligger i Bogstadveien ikke så veldig langt fra Helly Hansen-butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå