EOO Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Lurer på et par ting angående dette; Hvordan er prisene kontra norske priser? Har de det nyeste på markedet eller får de ting litt senere enn oss? Noen som kan tipse om noen spesielle butikker i Hong Kong som burde prøves ut? Grunnen til at jeg er interressert er at hvis jeg ikke kan spare noe særlig på å kjøpe det der nede så vil jeg heller kjøpe det før jeg drar slik at jeg har det hele turen, men har i utgangspunktet tenkt at det er betydelig billigere der nede! Alle tips og erfaringer mottas med takk! ;=) Endret 4. oktober 2007 av EOO Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) I Hong Kong er prisene som i USA omtrent. Dvs rundt 30% lavere enn i Norge. Dette er selvsagt et grovt estimat, men sånn sirkus. Sjekk eBay. Flere HK-selgere der har også forretning. Endret 4. oktober 2007 av ragamuffin Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Så et sted på http://dpreview.com/ hvor det lå en guide om hvor turister burde handle i Hong Kong. Har ikke den eksakte linken her. Men den guiden virket ihvertfall bra. I HK får de nok ting noe kjappere en her, og med den lave dollaren så er det jo også mulig å få hyggelige priser Lenke til kommentar
EOO Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Strålende, takk for hjelp! Når vi først er i gang, hvordan ligger det an med forsikring på ting som er kjøpt i utlandet? Har de forskjellige merkene en form for garanti som funker "worldwide"? Lenke til kommentar
magneska Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Strålende, takk for hjelp! Når vi først er i gang, hvordan ligger det an med forsikring på ting som er kjøpt i utlandet? Har de forskjellige merkene en form for garanti som funker "worldwide"? 9638802[/snapback] Bruk søkefunksjonen! Dette er det skrevet mye om... Lenke til kommentar
Lurium2000 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Her finner du en liste over circapriser på det meste av fotoutstyr i Hong Kong. Prisene er oppgitt i HK dollar, du kan regne om til norske kroner her. Lykke til! Lenke til kommentar
swanky Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har handlet en del her: http://www.tincheungcamera.com.hk/ - både over nett og i butikk. Herregud, så fine priser de har... Lenke til kommentar
EOO Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har handlet en del her: http://www.tincheungcamera.com.hk/ - både over nett og i butikk.Herregud, så fine priser de har... Kult! Bare gode erfaringer? Hatt noen garantisaker der, evt hvordan gikk det? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kult! Bare gode erfaringer? Hatt noen garantisaker der, evt hvordan gikk det? Ingen garantisaker ennå. Jeg regner med at det i så fall ville betydd en lang flyreise. De er snille når det gjelder merking av pakker også... Lenke til kommentar
gimme Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva mener de med at det står (body) bak mange av kameraene? Lenke til kommentar
EOO Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva mener de med at det står (body) bak mange av kameraene? At det er bare kamerahuset uten objektiv!Ingen garantisaker ennå. Jeg regner med at det i så fall ville betydd en lang flyreise. De er snille når det gjelder merking av pakker også...Ok.Merking av pakker blir ikke noe problem for min del ettersom jeg drar dit neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå