zaico Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har nettopp kjøpt ny maskin: Her er komponentene: XFX nForce 680i LT SLI Intel Core2duo E6750 OCZ Titanium Alpha 2048MB DDR2 PC8000KIT OCZ 600W StealthXStream Strømforsyning Stock kjøler Jeg har ikke overklokket siden de gode gamle Barton dagene, og lurer på hvordan jeg bør gå frem i bios for å få overklokket både minne og cpu så mye som mulig! Jeg har klart å få systemet til å kjøre stabilt på 3ghz men føler jeg bør nå en god del høyere Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Last ned CoreTemp eller intel TAT for å sjekke temps på Core. For å klokke mer så BØR du bytte kjøleribbe, ellers blir det nok varmt. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Les denne posten. Han har quad,men bios oppstett er helt likt for core 2. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=830843 Stock kjøler er ikke det beste og klokke med. Noen hundere mzh til bør vel gå. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvor høyt bør jeg komme med en E6750? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Prater vi da om stock kjøler? 3ghz som du har med stock er greit. Skal du høyere må du kjøpe en bedere cpu kjøler. Med Thermalrigh Ultra 120 extreme som det klare første valget. Endret 26. oktober 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå