Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker på gutter, men vill tenke på jenter!

Anbefalte innlegg

Han har rett!

9665671[/snapback]

En av grunnene til at jeg ikke liker kristendommen. (Og jeg er fremdeles konfirmert i kirken oO ) Enkelte kristne menigheter, viser ikke den respekten vi homofile/bifile faktisk krever. Dette er bare ett skritt tilbake for likestilling her i landet. -__-'

Velvel.. folk får da tro hva de vil. :) Men jeg synes fremdeles at det er noe tull. :)

mrB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JD_Scrubs: 3 gutter faktisk :)

I wish I was that lucky ^^ (har ikke vurdert å prøve da :p )

(huff, og jeg er i ferd med å dra slike spøker for langt igjenn -__-' )

Badfellah:

Man må vel egentlig ikke bli dratt inn i noe femi-homo miljø? Og så vidt jeg vet er det veldig få homser som er så feminine at det blir ekkelt.

9665092[/snapback]

Heldig å Heldig, det er greit å bli fortalt av det motsatte kjønn at noen er forelsket i deg, å elsker til og med de dårlige sidene med deg, men når det samme kjønn sier det - da blir det noe rart - Når jeg treffer menneskene som sa det, om det var i fylla eller ei, får jeg en stor kvalme midt i mageregion - å jeg har ikke noe imot homofile generelt.

Er ikke så mye trådstarter kan gjøre enn å prøve å se ann situasjon litt.

Lenke til kommentar
still en tur til øst-europa. besøk noen strippeklubber, blir du ikke tent dær er det lite håp

Jeg satte nettopp kaffen min i halsen. :D

Men jeg tror faktisk helt seriøst ikke at det er noe annet å gjøre enn å utforske, om du virkelig er så sikker på at du er homo som du er, så kan du egentlig ikke gjøre annet enn å omfavne legningen din, å leve i fornektelse er i hvert fall ikke tingene. Og ikke alle homser (som sagt flere ganger før i tråden) er så ufattelig femi at det gjør noe, det finnes faktisk direkte barske homser.

Lenke til kommentar
(Eg er gutt) Ok, jeg tenker på gutter nor eg blir kåt og nor jeg ronker.

Jaja, jeg er homo, alltid vore da.. Men, jeg har faen ikkje lyst å vera homo, jeg lika ikkje homser rett å slett :p Og eg blir ikkje tilltrekt av gutter før jeg blir tent. Jeg oppføre meg longt i fra som ein homo, jeg er rett og slett "mann", og ingen pyse! Kossen kan eg læra meg å bli hetro? Vett da ikkje går og alt da der, men eg vill ikkje vera homo. Jeg har lyst på ei kone og barn! :thumbdown: Noen råd om ka jeg kan jera?

Det du kan gjøre er å akseptere at du er homofil, og innse at langt fra alle homofile oppfører seg som Homsepatruljen. Å tvinge deg selv til å være hetrofil blir svært feil. Hva gjør du når du våkner opp noen-og-30 (kanskje 40 også) og innser at det hele var et feilgrep? At du ikke elsker henne og at hun fortjener en annen? Hvordan har du tenkt å leve med at du da har kastet bort ørten år av både ditt og hennes liv? Jeg tror det finnes nok homofile som kan fortelle deg at det ikke var veien å gå ;) Hvis du lytter til egen kropp i utgangspunktet og ikke forsøker å lure deg selv så blir det hele mye bedre. Det er ingenting i veien for å være homofil, og du finner helt sikkert en "ekte" mann du kan leve med :)

Red.: Det finnes homofile menn du aldri i verden hadde klart å plukke ut av en gruppe med menn, på samme måte som det finnes menn du da hadde vært bombesikker på er homo, men som i realiteten er så hetro det går an og har kone og x antall barn.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Nå er de aller, aller, aller fleste homofile menn som du ikke ser er homofile, så ikke vær redd for det du. Er homo selv, og er nok gaaaanske anti-femi :p Bare vær den du er, og ikke prøv å overbevise deg at du er noe annet, eller hva du tror andre er. Det å tro stereotypen homofile er normalt er utrolig naivt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...