Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker på gutter, men vill tenke på jenter!

Anbefalte innlegg

(Eg er gutt) Ok, jeg tenker på gutter nor eg blir kåt og nor jeg ronker.

Jaja, jeg er homo, alltid vore da.. Men, jeg har faen ikkje lyst å vera homo, jeg lika ikkje homser rett å slett :p Og eg blir ikkje tilltrekt av gutter før jeg blir tent. Jeg oppføre meg longt i fra som ein homo, jeg er rett og slett "mann", og ingen pyse! Kossen kan eg læra meg å bli hetro? Vett da ikkje går og alt da der, men eg vill ikkje vera homo. Jeg har lyst på ei kone og barn! :thumbdown: Noen råd om ka jeg kan jera?

Endret av preben-var
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare please husk at ikke alle homser er sminkedokker som går rundt med vesker :) De fleste av oss er faktisk helt vanlige :)

Ellers er vel ikke det å være hetro noe du kan "lære" deg, sowwy... Altså, du kan jo sikkert fint skaffe deg kone og barn, men lite tvilsomt at det blir noe spennende forhold, hvis det ikke er noe "love" inne i bildet.

Lenke til kommentar

Er du homse kan du ikke snu på det.

It will haunt you down eventually moahahah! (Creepy film-latter :p)

Men seriøst, alle homoer er ikke slik feminine som det ser ut som. Og hvor gammel er du? Basert på måten du skriver på vil jeg si at du er fjortis, dermed er nok dette bare en fase. Tror de fleste av oss har vært igjennom den perioden.

Lenke til kommentar
Det er jo noen som mener homofili er en sykdom som kan kureres, om det stemmer vet ikke jeg :)

9660375[/snapback]

-__-'

kureres ja, jeg har hørt mange si det, og jeg har vært innom flere kristne organisasjoner som påstår det samme. Fremdeles mener jeg dette blir feil, er du homofil, er det lite å gjøre med det. Men forhåpentligvis henger tankegangen din, og legningen din sammen. Så du faktisk kan glede deg over legningen din :)

Lenke til kommentar

Lo godt av denne tråden, godt du kan le litt av din legning! Er veldig viktig å ha galgen humor og selvironi.

Må bare si jeg selv godt kunne vært homo. Tror jeg har mer sjangs på gutter om du skjønner hva jeg mener...

Menmen, fra spøk til alvor. Det at du "liker menn", er det ikke egentlig noe galt med hvis du spør meg. Men jeg har noe imot "homoer". Som nevnt ovenfor i tråden så bra. Feminine gutter som oppfører seg ekkelt, tåler jeg ofte ikke. Virker som du er helt vanlig, og godt er det. Håper ikke du i fremtiden blir tvunget inn i sånne "femi-homo" miljøer :p

Kjenner jeg deg rett, tror jeg du heller ikke håper på dette :!:

Lenke til kommentar
Ellers er vel ikke det å være hetro noe du kan "lære" deg, sowwy... Altså, du kan jo sikkert fint skaffe deg kone og barn, men lite tvilsomt at det blir noe spennende forhold, hvis det ikke er noe "love" inne i bildet.

9637085[/snapback]

Nei for all del, ikke fortreng det. Ingen sier du skal være "lufte-homo", men ikke finn på å fortrenge det som f.eks. Trond Giske! :no:

Endret av Badfellah
Lenke til kommentar
Lo godt av denne tråden, godt du kan le litt av din legning! Er veldig viktig å ha galgen humor og selvironi.

Må bare si jeg selv godt kunne vært homo. Tror jeg har mer sjangs på gutter om du skjønner hva jeg mener...

9664761[/snapback]

Viktig å ha humore med seg ja.

Jeg skal være enig med deg, enkelte ganger tror jeg at jeg har mer sjangs på gutter. Dette året her har det vært 3 gutter som har prøvd seg, de vet så jævlig godt at jeg ikke er det, prøver seg forde. FAen meg ekkelt.

Men sjekk ut litt da vel , ta en titt på gutter, liker du det, så, ja, da liker du det. Du dør ikke forde.

Lenke til kommentar

JD_Scrubs: 3 gutter faktisk :)

I wish I was that lucky ^^ (har ikke vurdert å prøve da :p )

(huff, og jeg er i ferd med å dra slike spøker for langt igjenn -__-' )

Badfellah:

Man må vel egentlig ikke bli dratt inn i noe femi-homo miljø? Og så vidt jeg vet er det veldig få homser som er så feminine at det blir ekkelt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...