Fin Skjorte Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Dust, så du ikke programmet på tvnorge her forleden? (gammelt program btw) Der skulle ei jente oppleve kjendis-jojo diett. Hun spiste garbage i ei uke, gikk opp 6.5 kg, og en detox-uke der hun spiste sunn mat, nøye beregnet og målt. Denne uka gikk hun ned 6 kg. Så det er fullt mulig. For TVN er kanalen vi tror på når det kommer til menneskelig utvikling! Det er fint mulig å tape 6 kg på en uke, noen som de fleste som pluteslig begynner å trene hardt med tilegnet kosthold gjør. Men det er mer eller mindre kun vann som blir skviset ut. Men så skal det ikke mer til enn å gå tilbake til vanlig atferd før vekten viser det samme og kanskje noe mer innen en uke eller to også da. Mister man mer en 0,5-1 kg per uke så mister man muskelmasse og ikke fett. Rett og slett det som bidrar til forbrenningen i kroppen. Endret 8. januar 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg er ca. 1.88 høy, og veier rett over 70 kilo. Det snåle er at jeg sikkert er den mest usunne personen i fylket, men legger allikevel ikke på meg en døyt. Er ikke så utrolig veik heller, så har nok en veldig lav fettprosent. Går oftere ned 1-2 kg enn opp. Rask forbrenning kanskje? Trener ikke heller, for øyeblikket. Endret 9. januar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Går oftere ned 1-2 kg enn opp. Om du oftere går ned 1-2 kg enn opp så må du jo begynne å forsvinne snart! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Går oftere ned 1-2 kg enn opp. Om du oftere går ned 1-2 kg enn opp så må du jo begynne å forsvinne snart! :!: Hehe nei, mente vel at jeg ofte går opp og ned i vekt, men oftere ned 2 kg og opp igjen, enn omvendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå