Gå til innhold

Gått ned 3 kilo!

Gjest medlem-122769

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å fysj, wheelman, om du er av hannkjønn, så synes jeg synd på deg!

Du må jo være av den syltynne typen.. Huff og huff!!

:(

Men gratulerer til trådstarter, til neste år kan du nok gå steget videre fra 2 kilo til kanskje 12? (eller mer, men mellom 60 og 70 kilo er vel passelig)

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
Så det er grunnen til at du kaller deg Wheelman! :fun:

Som Eplefe sa: Now your nick suddenly made sense :!:

Sitter i rullestol, så det syns ikke :!:
Bra at du tar det med et smil :) Men du bør nok fremdeles prøve å få lagt på deg noen kilo, tipper du har godt av det.

Jeg gjør det :), er den typen som aldri legger på seg, sinnsykt irriterende :!:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Har nesten ikke vært i aktivitet i jula men heller ikke lagt på meg. smile.gif La på meg en del da jeg var 13 til jeg ble 14. Da satt jeg en del for mye på PC-en. Begynte å trene idag igjen på det lokale sportsenteret, blir vel enn 3 til 4 dager i uka der.

Men du medlem-122769, kan du skrive opp hva du spiser og drikker på en dag, og hvor mye du trener, ikke prøv å spis så sundt som mulig. Men skriv opp det du spiser til hverdagen sånn generelt. Så kan kanskje folk her på forunet hjelpe deg, og si hva du ikke bør spise osv. Mye lettere å hjelpe år en vet litt om personen. smile.gif

Lykke til med treningen. smile.gif

Lenke til kommentar

Tygg maten godt, spis sakte, drikk mer vann. Og spis gjerne mer rent kjøtt og grønt, og mindre saus, poteter, dessert og godterier.

Har trua på deg, du kan komme deg ned på 80 hvis du vil (det er det som er målet?)

Jeg har kanskje gått opp en kilo selv i jula, synes det er drøyt mye.. men så har jeg kun ligget stille fordi jeg har vært syk.

Lenke til kommentar
Uuu jeg gikk ned 15 kilo på 1 mnd.

Haha, skal jeg le eller gråte? Det er IKKE mulig å gå ned 15 kilo på en måned. Du kan maks legge på deg eller miste 1 kilo på ei uke, og det er visst dietten er optimal og du har kardio til hver dag.

De 15 kiloene er nok ikke mer en 3 kilo fett, all kroppsvæska du har i kroppen og resten er muskler. Klare å miste så mange kilo med muskler har jeg heller ingen tru på siden du skal ha ganske korka kosthold for å klare det.

For din egen skyld håper jeg du så feil på vekta. :roll:

Dust, så du ikke programmet på tvnorge her forleden? (gammelt program btw) Der skulle ei jente oppleve kjendis-jojo diett. Hun spiste garbage i ei uke, gikk opp 6.5 kg, og en detox-uke der hun spiste sunn mat, nøye beregnet og målt. Denne uka gikk hun ned 6 kg. Så det er fullt mulig.

Og til trådstarter vil jeg bare si lykke til :D Det er en hard kamp

Lenke til kommentar

Jeg har matintoleranser og fikk en skikkelig hardcore-diett!

Jeg er 170 og vekten er mellom 62-65kg, men da jeg fikk beskjed om å holde meg unna

hvete, gjær, havre, ku- og geitemelk produkter, sukker, svin, fritert mat og stivelse. (ja, det er umenneskelig, jeg elsker ost!)

Jeg gikk ned 4 kg på halvannen uke.

Nå småspiser jeg frukt og grønnsaker, nøtter som er full av sunne fettsyrer, og litt type steinalderdiett, da jeg må lage alt fra scratch.

Jeg føler meg mye friskere og full i energi, herlig!

Jeg tror på steinalderdietten, gjær gjør oss oppblåste og er ikke bra for fordøyelsen. Hvete er totalt unødvendig, og mange får hudproblemer av det. Kumelk er egentlig ikke ment for menneskler da kroppene våres har problemer med å bryte ned enzymene. (det er ment for kalver!)

Etter å ha kuttet ut meieriprodukter har jeg mistet helt lysten på det.

Go sushi og ekte sunn mat!

Gleder meg til ytterligere vekttap, mitt mål er 54 kg, som jeg ikke har vært siden mine party dager i tenårene.

Lykke til, dere!

Lenke til kommentar

jeg er 183cm og veier 114 med klær på "OLAbukse" men det er ikke magen som er mest håreisede det er ryggen min

Kraftig benbyggning, kansje en litt stor ølvomm men ikke noe jeg skjemmest av

Skal selv slutte å spise chips, drikke brus som jallefall ødelegger det meste

Skal ta skikkeligt av bare spise grove knekkebrød og salat framover og drikke 2 liter vann hver dag:p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...