Gunfreak Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Snakker om vekt, jeg er 170+ høy, og veier 40 kilo. Beat that! wow jeg er 10 cm høyere enn deg og veier 30kg mer. du må jo være tynn som en flis. en av de folka man er redd for å ta på, da man er redd man vil brekke dem i to Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) å fysj, wheelman, om du er av hannkjønn, så synes jeg synd på deg! Du må jo være av den syltynne typen.. Huff og huff!! Men gratulerer til trådstarter, til neste år kan du nok gå steget videre fra 2 kilo til kanskje 12? (eller mer, men mellom 60 og 70 kilo er vel passelig) Endret 25. desember 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Snakker om vekt, jeg er 170+ høy, og veier 40 kilo. Beat that! Du er jente? Nei, gutt Sitter i rullestol, så det syns ikke :!: Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Så det er grunnen til at du kaller deg Wheelman! Men synd at du er avhengig av rullestol. :/ Endret 25. desember 2007 av Remains Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Sitter i rullestol, så det syns ikke :!:Bra at du tar det med et smil Men du bør nok fremdeles prøve å få lagt på deg noen kilo, tipper du har godt av det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Så det er grunnen til at du kaller deg Wheelman! Som Eplefe sa: Now your nick suddenly made sense :!: Sitter i rullestol, så det syns ikke :!:Bra at du tar det med et smil Men du bør nok fremdeles prøve å få lagt på deg noen kilo, tipper du har godt av det. Jeg gjør det , er den typen som aldri legger på seg, sinnsykt irriterende :!: Endret 25. desember 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 statusoppdatering 2: oppe i 107. fortsetter jeg slik som dette kommer nok jeg også til å ende opp i rullestol :| Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 gud, hva er det du har spist i ferien? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg gjør det , er den typen som aldri legger på seg, sinnsykt irriterende :!: Du legger på deg den dagen du spiser mer enn du forbrenner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 gud, hva er det du har spist i ferien? hovedsakelig pinnekjøtt du da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Medisterkaker, pinnekjøtt og ribbe Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Pinnekjøtt + ribbe på en kveld? jeeze og du veier 40 kilo? Endret 28. desember 2013 av medlem-122769 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Pinnekjøtt + ribbe på en kveld? jeeze og du veier 40 kilo? Nei, gjennom hele jula Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har nesten ikke vært i aktivitet i jula men heller ikke lagt på meg. La på meg en del da jeg var 13 til jeg ble 14. Da satt jeg en del for mye på PC-en. Begynte å trene idag igjen på det lokale sportsenteret, blir vel enn 3 til 4 dager i uka der.Men du medlem-122769, kan du skrive opp hva du spiser og drikker på en dag, og hvor mye du trener, ikke prøv å spis så sundt som mulig. Men skriv opp det du spiser til hverdagen sånn generelt. Så kan kanskje folk her på forunet hjelpe deg, og si hva du ikke bør spise osv. Mye lettere å hjelpe år en vet litt om personen. Lykke til med treningen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tygg maten godt, spis sakte, drikk mer vann. Og spis gjerne mer rent kjøtt og grønt, og mindre saus, poteter, dessert og godterier. Har trua på deg, du kan komme deg ned på 80 hvis du vil (det er det som er målet?) Jeg har kanskje gått opp en kilo selv i jula, synes det er drøyt mye.. men så har jeg kun ligget stille fordi jeg har vært syk. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Utrolig nok har jeg gått fra 74 til 71 fra lille julaften til i dag morges. Ble aldri så lite overrasket da jeg sjekket vekta. Romjula har bestått av mye stillesitting i forhold til vanlig og masse mat. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Uuu jeg gikk ned 15 kilo på 1 mnd. <{POST_SNAPBACK}> Haha, skal jeg le eller gråte? Det er IKKE mulig å gå ned 15 kilo på en måned. Du kan maks legge på deg eller miste 1 kilo på ei uke, og det er visst dietten er optimal og du har kardio til hver dag. De 15 kiloene er nok ikke mer en 3 kilo fett, all kroppsvæska du har i kroppen og resten er muskler. Klare å miste så mange kilo med muskler har jeg heller ingen tru på siden du skal ha ganske korka kosthold for å klare det. For din egen skyld håper jeg du så feil på vekta. Dust, så du ikke programmet på tvnorge her forleden? (gammelt program btw) Der skulle ei jente oppleve kjendis-jojo diett. Hun spiste garbage i ei uke, gikk opp 6.5 kg, og en detox-uke der hun spiste sunn mat, nøye beregnet og målt. Denne uka gikk hun ned 6 kg. Så det er fullt mulig. Og til trådstarter vil jeg bare si lykke til Det er en hard kamp Lenke til kommentar
vekt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har matintoleranser og fikk en skikkelig hardcore-diett! Jeg er 170 og vekten er mellom 62-65kg, men da jeg fikk beskjed om å holde meg unna hvete, gjær, havre, ku- og geitemelk produkter, sukker, svin, fritert mat og stivelse. (ja, det er umenneskelig, jeg elsker ost!) Jeg gikk ned 4 kg på halvannen uke. Nå småspiser jeg frukt og grønnsaker, nøtter som er full av sunne fettsyrer, og litt type steinalderdiett, da jeg må lage alt fra scratch. Jeg føler meg mye friskere og full i energi, herlig! Jeg tror på steinalderdietten, gjær gjør oss oppblåste og er ikke bra for fordøyelsen. Hvete er totalt unødvendig, og mange får hudproblemer av det. Kumelk er egentlig ikke ment for menneskler da kroppene våres har problemer med å bryte ned enzymene. (det er ment for kalver!) Etter å ha kuttet ut meieriprodukter har jeg mistet helt lysten på det. Go sushi og ekte sunn mat! Gleder meg til ytterligere vekttap, mitt mål er 54 kg, som jeg ikke har vært siden mine party dager i tenårene. Lykke til, dere! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) jeg er 183cm og veier 114 med klær på "OLAbukse" men det er ikke magen som er mest håreisede det er ryggen min Kraftig benbyggning, kansje en litt stor ølvomm men ikke noe jeg skjemmest av Skal selv slutte å spise chips, drikke brus som jallefall ødelegger det meste Skal ta skikkeligt av bare spise grove knekkebrød og salat framover og drikke 2 liter vann hver dag:p Endret 8. januar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå