VikinGz Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 jeg gikk ned fra xl i t-shorte/genser størelse til medium på under 4mnd :Dtrener vell og merke min 3 ganger i uka og i snitt 5 ganger i uka :)Og er veldig nøye på hva jeg spiser, kjøpte meg ei ny bukse forige uke, den er alerede på vei til å bli for stor xD Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva spiser du da? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Drit i kalorier, vær heller forsiktig med karbohydrater. Drit i kalorier? Jaja, for all del. Det gjør jo heelt sikkert ingenting å spise mer enn man forbrenner, så lenge man holder seg unna karbohydrater. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gratulerer! Keep it goin'. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Drit i kalorier, vær heller forsiktig med karbohydrater. Drit i kalorier? Jaja, for all del. Det gjør jo heelt sikkert ingenting å spise mer enn man forbrenner, så lenge man holder seg unna karbohydrater. Det kommer helt ann på HVA man bruker til å forbrenne. For å sitere et innlegg fra lavkarbo.no: En kalori er ikke bare en kalori. Når du går på ketolysekuren er du i ketose. Det betyr at kroppen ikke bruker glukose/sukker, men ketoner som brennstoff.Ketoner er en normal og effektiv kilde til brennstoff og energi for kroppen vår. Ketoner produseres i leveren, - og kommer fra fettsyrer som blir dannet når kroppsfett brytes ned som erstatning for glukose/sukker. I en ketogen diett, som Ketolysekuren eller Atkins induksjon – OG bl.a. dietter som behandler barneepilepsi, kan de små mengder glukose som trenges for at kroppen skal fungere, dekkes av et minimum karbohydrater. Glukose kan også dannes i leveren – fra proteiner. Når kroppen produserer ketoner og bruker dem som brennstoff kalles det for ”ketose”. Hvordan kan ketoner/ketose hjelpe deg å ta av ? De fleste dietter reduserer kalori inntak. Du tar av, - noe av det er fett, noe er muskelmasse. Mindre muskler betyr nedsatt stoffskifte, noe som gjør at der er vanskeligere å ta av, samtidig som du legger på deg lettere etterpå. Ketose hjelper deg å forbrenne fett. Uavhengig av kaloriinntak. Når du er i ketose bruker kroppen hovedsakelig fett som brennstoff (ketoner). Når du i tillegg spiser nok proteiner behøver ikke kroppen bryte ned muskelvev. Ketose setter også fortgang i forbrenningen. Når leveren omdanner fettet til ketoner kan det ikke bli til fett igjen – i stedet blir det skilt ut gjennom urinen. Kroppen vår er laget for effektiv bruk av ketoner som brennstoff når det ikke finnes glukose. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du har gått ned 15 kg på en mnd, uten å miste noe som helst av muskelmasse.I løpet av denne måneden har du ikke bare blitt kvitt fett, men fått muskler. Du har ikke spist karbohydrater. *humre* karber er oppskrytt. ganske viktig om du ønsker at hode skal fungere! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Trenger ikke så store mengder karboydrater for å fôre hjernen. Dessuten klarer kroppen å skape litt karbohydrater selv ut av protein man spiser. PS: Visste du at hjernen også trenger en del omega3-fett for å fungere optimalt? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hva spiser du da? mat... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) minus 15kg fett på en måned, og økt muskelmasse. du kommer til å bli milliardær om du skriver en bok om hvordan dette gjøres. for det har aldri skjedd i verdenshistorien. Endret 10. desember 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Uuu jeg gikk ned 15 kilo på 1 mnd. To kilo er neste 15. Vær litt mer støttende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 jeg spretter opp og ned 10+- kilo hele tiden. en stund spiser jeg mye og nærmer meg 80kg andre ganger spiser jeg litt mindre og faller ned på 70kg det rare er at kropps formen er helt lik uansett. maven er like stor/liten uansett Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Og nå til Jul kommer du til og legge på deg 3-4 kilo igjen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 sikkert, jeg kan legge på meg 3 kilo i uka om jeg spiser mye, men det er jo for det meste bare 3 kilo med mat som ligger i tarmen, jeg kan fint spise 500g kjøttdeig i en middag og da går jeg jo opp 500g også Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hmm, ligger på 95 kg, 1.80 og har bare litt mage ;S Trener heller ikke. Kanskje få fjerna den Hater trening though ;S Noen måte å gå greit ned i vekt uten mye pes? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Noen måte å gå greit ned i vekt uten mye pes?Spise mindre enn du forbrenner ! Og ikke spis bare crap da, det hjelper også litt. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hmm, ligger på 95 kg, 1.80 og har bare litt mage ;S Trener heller ikke. Kanskje få fjerna den Hater trening though ;S Noen måte å gå greit ned i vekt uten mye pes? Gå en times tur hver dag i ok tempo og spis sunt og tilstrekkelig. Evnt kontakt en kostholdsveileder som kan sette sammen en meny til deg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Snakker om vekt, jeg er 170+ høy, og veier 40 kilo. Beat that! Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Skal jeg gå ned litt i vekt funker ei skål müsli med kulturmelk hver morgen, og bare kalorifri drikke resten av dagen veldig godt. Så lenge man ikke kjører det kostholdet over lang tid og er forholdsvis aktiv medfører det ingen problemer. I alle fall ikke for meg. Fungerer veldig bra. :-) Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Statusoppdatering: oppe i 96. faen Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Snakker om vekt, jeg er 170+ høy, og veier 40 kilo. Beat that! Du er jente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå