Gå til innhold

Gått ned 3 kilo!

Gjest medlem-122769

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynt på slankern jeg også... Spiser ikke brød, pasta og hvete produkter osv... Små spiser frukt og grønt i stedet for kjeks og boller, spiser kyllig og grønnskaer til middag, egg og litt bacon til frokost... Gidder ikke veie meg, det er ikke kiloene som spiller noen rolle, det er formen :)...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Er ikke alltid så lurt å belønne seg selv med godteri når du nettopp har gått ned 3 kilo tongue.gif

spiste to Yade sjokolader igår. De er farlig gode! angry.gifwallbash.gif Endret av medlem-122769
Lenke til kommentar

Det fungerer ihvertfall ikke å slanke seg ved å kun holde seg til karber. De gir kun energi og øker forbrenningen, men det hjelper ikke når de samtidig holder så grådig på fettet i ettertid. Hadde du holdt deg til kun karber hadde du levd en ekstrem usunn livsstil. Det hadde oppstått sykdommer, du hadde begynt å føle deg veldig dårlig og lei av karber, kviser og uren hud m.m.

Lenke til kommentar
Hehe, skal du spise skjokolade anbefaler jeg deg å holde deg til mørk kokeskjokolade, evt. 70% kakao skjokolade. Mørk skjokolade er sunnest.

om det er 70% kakao er det fortsjatt en del kalorier igjen...

Jeg har ikke smakt yade ennda... høres ut som det er best også.. virker som folk blir avhengi av den :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769
om det er 70% kakao er det fortsjatt en del kalorier igjen...

Jeg har ikke smakt yade ennda... høres ut som det er best også.. virker som folk blir avhengi av den :p

Jepp, yaden er kjempegod! Yade trippelsjokolade er best :whistle:

Lenke til kommentar
Det fungerer ihvertfall ikke å slanke seg ved å kun holde seg til karber. De gir kun energi og øker forbrenningen, men det hjelper ikke når de samtidig holder så grådig på fettet i ettertid. Hadde du holdt deg til kun karber hadde du levd en ekstrem usunn livsstil. Det hadde oppstått sykdommer, du hadde begynt å føle deg veldig dårlig og lei av karber, kviser og uren hud m.m.

Vi snakker ikke om total avholdenhet heller. Muskler trenger karbohydrater for å bygge seg opp. Protein er ikke løsningen for alt mtp kropp. Raske karbohydrater er en ting, tunge en annen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Prøv min oppskrift da?

Jeg gikk ned nesten 40kg på ca. et halvt år, trengte ikke å spise særlig sunt heller.

Det du behøver å gjøre er å spise ofte og små måltider, helst rundt annenhver time. Prøv det i en måned da, og gi lyd fra deg om hvordan det går? :new_woot:

Det gjør at kroppen får signal om nok mat hele tiden og setter i gang forbrenningen, hvis det går lenge mellom måltidene kan kroppen begynne å lagre fett.

Zethyr, det var ikke poenget. Jeg mener bare at jeg ikke trengte å passe meg noe særlig, og bare spise helt vanlig mat.

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar
Jeg gikk ned nesten 40kg på ca. et halvt år, trengte ikke å spise særlig sunt heller.

Det du behøver å gjøre er å spise ofte og små måltider, helst rundt annenhver time. Prøv det i en måned da, og gi lyd fra deg om hvordan det går? :new_woot:

Hvis jeg spiser drittmat annenhver time, og jeg ligger i kalorioverskudd på en dag, så er det klart at jeg går opp. Dette gjelder alle mennesker.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...