Gå til innhold

Gått ned 3 kilo!

Gjest medlem-122769

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-122769

YES! På nyttårsaften i fjor satte jeg meg som nyttårsforsett at jeg skulle gå ned minst 3 kilo, og nå har jeg klart det! Bye bye 85kg. Why, hello there 83kg! :dribble::dribble: :!: :love::w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å gå ned 15kg på en mnd. er ikke sunt... Kanskje det ikke har så mye å si om man veier 200kg men det høres ikke bra ut... Det er relativt vanskelig/umulig hvis du ikke er dritfeit å bare holde seg unna karbohydrater og trene og gå ned gjennomsnittlig 3,75 kg i uka!

Og gratulerer trådstarter :)...

Endret av snillest
Lenke til kommentar

Går mye i egg og bacon, omeletter og eggerøre til frokost.

Det er ikke umulig å gå ned 15 kg på 1 mnd. Jeg har spist så mye jeg bare vil av fett, og tilnærmet ingenting av karbohydrater. Det er så sunt som bare det. Veide 90 kg før, og nå 75. Har egentlig ikke trent så mye forbrenning heller, men av og til har det vært litt trening.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Uuu jeg gikk ned 15 kilo på 1 mnd.

9661612[/snapback]

Haha, skal jeg le eller gråte? Det er IKKE mulig å gå ned 15 kilo på en måned. Du kan maks legge på deg eller miste 1 kilo på ei uke, og det er visst dietten er optimal og du har kardio til hver dag.

De 15 kiloene er nok ikke mer en 3 kilo fett, all kroppsvæska du har i kroppen og resten er muskler. Klare å miste så mange kilo med muskler har jeg heller ingen tru på siden du skal ha ganske korka kosthold for å klare det.

For din egen skyld håper jeg du så feil på vekta. :roll:

Lenke til kommentar
Mmmmm, muskelmasse :dribble:

Nei, har faktisk trent styrke samtidig og gaina muskler.

Eneste jeg har gjort er å holde meg unna karbohydrater (sukker, brød, poteter, ris, pasta o.l.).

Du har gått ned 15 kg på en mnd, uten å miste noe som helst av muskelmasse.

I løpet av denne måneden har du ikke bare blitt kvitt fett, men fått muskler.

Du har ikke spist karbohydrater.

*humre*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...