Gjest medlem-122769 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 YES! På nyttårsaften i fjor satte jeg meg som nyttårsforsett at jeg skulle gå ned minst 3 kilo, og nå har jeg klart det! Bye bye 85kg. Why, hello there 83kg! :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 85 kg - 83 kg = 2 kg Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Gledesdreper! Endret 5. oktober 2007 av OMartin Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Haha, oops. Har visst litt jobb igjen da. Matte har aldri vært det sterkeste faget mitt. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 hehe, så jævlig bra. Jaja, 2 kilo er jo bedre en å ikke gå ned i det hele tatt. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Uuu jeg gikk ned 15 kilo på 1 mnd. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Uuu jeg gikk ned 15 kilo på 1 mnd. 9661612[/snapback] Mmmmm, muskelmasse Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva var "gå ned vekt" planen din da? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Uuu jeg gikk ned 15 kilo på 1 mnd. 9661612[/snapback] Mmmmm, muskelmasse 9661663[/snapback] Nei, har faktisk trent styrke samtidig og gaina muskler. Eneste jeg har gjort er å holde meg unna karbohydrater (sukker, brød, poteter, ris, pasta o.l.). Lenke til kommentar
Deem Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Å gå ned 15kg på en mnd. er ikke sunt... Kanskje det ikke har så mye å si om man veier 200kg men det høres ikke bra ut... Det er relativt vanskelig/umulig hvis du ikke er dritfeit å bare holde seg unna karbohydrater og trene og gå ned gjennomsnittlig 3,75 kg i uka! Og gratulerer trådstarter ... Endret 8. oktober 2007 av snillest Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Eneste jeg har gjort er å holde meg unna karbohydrater (sukker, brød, poteter, ris, pasta o.l.). Unskyld Off Topic. Men hva spiste du i stedetfor, til frokost f.eks ? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Går mye i egg og bacon, omeletter og eggerøre til frokost. Det er ikke umulig å gå ned 15 kg på 1 mnd. Jeg har spist så mye jeg bare vil av fett, og tilnærmet ingenting av karbohydrater. Det er så sunt som bare det. Veide 90 kg før, og nå 75. Har egentlig ikke trent så mye forbrenning heller, men av og til har det vært litt trening. Endret 8. oktober 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 2 kilo, som du gikk ned, kan du bli kvitt ved å drite og svette en del og ikke spise på en dag. Man går riktignok opp igjen fort. Du må passe deg for å stole på små vektsvingninger, se heller på speilbildet du ! Lenke til kommentar
Deem Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Veier 90 kg selv og er 1.80 høy, prøver å gå ned i vekt, begynte på dr. atkins diett i går... Det er vel noe lignende som det du driver/drev med. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har gått ned 13kilo siden Juli : > Er digg følelse og gå ned i vekt =) grattis! Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Uuu jeg gikk ned 15 kilo på 1 mnd. 9661612[/snapback] Haha, skal jeg le eller gråte? Det er IKKE mulig å gå ned 15 kilo på en måned. Du kan maks legge på deg eller miste 1 kilo på ei uke, og det er visst dietten er optimal og du har kardio til hver dag. De 15 kiloene er nok ikke mer en 3 kilo fett, all kroppsvæska du har i kroppen og resten er muskler. Klare å miste så mange kilo med muskler har jeg heller ingen tru på siden du skal ha ganske korka kosthold for å klare det. For din egen skyld håper jeg du så feil på vekta. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva er isåfall en optimal diett? En lavkalori diett? Lavkalori er bullshit. Jeg løfter like mange kilo som jeg løftet før også, og drikker mye mer vann. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Mmmmm, muskelmasse <{POST_SNAPBACK}> Nei, har faktisk trent styrke samtidig og gaina muskler. Eneste jeg har gjort er å holde meg unna karbohydrater (sukker, brød, poteter, ris, pasta o.l.). Du har gått ned 15 kg på en mnd, uten å miste noe som helst av muskelmasse. I løpet av denne måneden har du ikke bare blitt kvitt fett, men fått muskler. Du har ikke spist karbohydrater. *humre* Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hahaha, det er ikke mer enn en tur på do det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå