Mr.Hassan Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hei! Er det noen som har hatt problem å lese private meldinger på forumet eller er det bare meg? (er mulig eg gjær det feil.. ) Lenke til kommentar
Milla Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Jeg har ikke problemer med å lese private meldinger, men når jeg skal svare på noen får jeg beskjed om at passordet er feil. Måten jeg løser det på er ved å logge meg inn på forum ved å åpne et ekstra vindu i IE. Jeg har forresten ennå ikke funnet ut hvordan jeg går frem for å lese private meldinger, bruker direkteadressen, som jeg har lagt inn i Mine Favoritter: http://forum.hardware.no/viewpmsg.php Temmelig tungvint mener nå jeg. Det burde kanskje kommet opp en link til venstre når en logger inn på forumet(?) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Hei Milla! Hmm.. Først seier du at du greier å lese private meldinger og så i neste avsnitt seier du at du har problem..?! :wink: Kva er riktig.. ? :wink: Lenke til kommentar
Milla Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hehe.. det jeg skrev var at jeg kan lese meldinger når jeg går inn på den linken og logger inn, men hvis jeg vil svare på en av meldingene jeg har fått.. da får jeg melding om at passordet er feil. Altså lese kan jeg uten problem, men å sende er litt "komplisert" :wink: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Hei Milla! Vel,kanskje feil meldinga er riktig og at passordet virkelig er feil.. :wink: Eg har sendt private meldinger uten å få den type feil som du opplever.. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hvis du gidder å sende en test-melding til meg, får jeg prøvd om det virker å sende svar tilbake. Vet jo ikke om de jeg har svart på før har fått meldingene sine eller ikke. Kunne vært kjekt å vite :wink: Lenke til kommentar
Milla Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 *kremt* Får du lest private meldinger nå da, eller har du fortsatt problemer med det? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Hei Milla! Skal sende deg ei test melding eg... No fungerer det å sende private og mota private meldinger hos meg.. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Fikk du meldingen fra meg? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Hei Milla! Ja,eg fekk ei privat melding fra deg..Men,da eg prøvde å svare på meldinga fekk eg opp : "Du har skrevet feil passord..Vennligst prøv igjenn" ;( Lenke til kommentar
Milla Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Samme som hos meg det. Virker ikke før det passordfeltet forsvinner - og jeg er aldri sikker på hva jeg gjorde for å få den bort :sad: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Det står jo da nederst på enhver forum-boks hvem dere skal flame/floode/spamme, dersom dere føler for det... :wink: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Hei Milla! Litt iriterande.. ;( Vel,får sjå om eg funn ut av det.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Hei Milla! No plutslig så fungerte det å sende privat melding til deg igjenn.. Merkelig..Det ser ut til at av og til vil ikkje det fungere å sende private meldingar..Men,etter ei lita stund så fungerer det igjenn.. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Vel, nå fant jeg problemet. Når jeg er innlogget på forum og åpner Private Meldinger i samme vindu, går det greit. Hvis jeg åpner PM i nytt vindu og må logge inn, da kommer den passordboksen opp på meldingssiden - og det virker det ikke å sende. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Hei Milla! Ja,det virker slik..Er i allefall den konklusjonen eg er komt til også.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå