MrLee Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ok, la meg si det først som sist. Jeg er totalt newbie på dette. Kjøpte receiver og ett sett Pro Audio Blue Diamond høytalere i dag og fikk med en lengde Kimber PR8 kabel til dem. Kimber PR8 Denne kabelen er bygget opp av 16 mindre, vevede kabler.... 8 svarte, 8 brune. Jeg fikk med meg at svart skal på svart og brun skal på "den andre fargen". Spørsmålet mitt blir da: Skal jeg bruke alle 8 pr kontakt på høytaleren?? Jeg skal ikke bruke bi-wire eller noe slikt... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 bruk alle lederene. hvis du har mulighet kan du bruke kabelen til bi-amp Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Takker for sykt raskt svar Nå må jeg bare klare å avisolere uten å klippe noen av de små kablene Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 null stress, dessuten har du vel noen meter og øve på Et lite tips er kanskje å bruke en kabelskotang eller en avisolerings tang. selv bruker jeg kun avbiter. Lykke til. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg må nok til med en kabelskotang ja. kablene til bakhøytalerene var enkle, men der va det bare 4 ledere også... å få det rett på 16 av dem samtidig er litt verre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå