Gå til innhold

Ny PDA - men hvilken?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har hatt lyst på HTC S710 siden den ble lansert, men etter å ha lest en del negative langtidserfaringer, så ser ikke det ut som telefonen for meg. På den tiden jeg har ventet med å kjøpe telefon, så har det blitt lansert et par andre kandidater. Jeg har en smertegrense på 4000,- men kan gå over hvis det er verdt det.

Her er mine kandidater og dere må gjerne komme med forslag om dere føler at jeg har utelatt noen aktuelle alternativer:

Sony Ericsson P1i

Jeg har alltid likt SE og vært en fast bruker av deres telefoner siden 2002. Jeg har egentlig ikke behovet for å skifte og planla for lenge siden å kjøpe P990. Den tanken slo jeg senere fra meg, men i dag fikk jeg øye på P1i. Jeg vet lite om den telefonen, men akkurat nå er den det heteste alternativet. Den mangler Edge og jeg er en hyppig bruker av WAP - hvor mye har den mangelen å si for meg? Jeg pleier stort sett å lese nyheter, mail og Liverpool.no, og det tar ikke spesielt lang tid, men jeg er avhengig av å kunne bruke WAP. En liten ting: har den telefonen et litt merkelig tastatur?

HTC S620

Denne telefonen har mamma og jeg liker den veldig godt. Den har fulltastatur, noe som er veldig positivt. Den er relativt liten og tynn og den har stor skjerm. Designmessig ser den litt tilbakestående ut og i tillegg er den gammel, men den er fortsatt et reelt alternativ.

Nokia N80 Internet Edition

Jeg har ikke hatt Nokia siden ungdomsskolen og det er det en god grunn til: designet suger! Likevel finnes det et par smykker og N80 er et av disse. Jeg er litt usikker på disse telefonene, jeg føler det er så enooormt mange av dem. Dessuten er batteritiden temmelig laber og det er ikke positivt. Kanskje noen av dere som har den kan få meg til å skifte mening?

Samsung SGH-i600

Dette er en pen telefon. Fulltastaturet trekker også opp, dessuten er den anbefalt av amobil. Her søker jeg erfaringer.

På forhånd takk for alle innspill :)

Jeg bestilte meg P1i. Klarte ikke å vente. Stoler på magefølelsen.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...