Cutthroat Bill Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Jeg er rimelig overbeivst at med den suksessen GeoW innbrakte, startet de å tenke på en oppfølger rimelig fort om det ikke allerede var i tankene. 9638889[/snapback] Sant. Men det som virkelig overbeviste meg om at det skulle komme en oppfølger (eller to), var alle de ubesvarte spørsmålene som man ble sittende igjen med på slutten av spillet. For å ikke nevne slutten i seg selv ... den skriker "oppfølger". Endret 5. oktober 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Klart det kommer en oppfølger.MONEY! Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det blir ikke en trilogi, men en serie. 9639089[/snapback] Med bungie i ingenmannsland når det gjelder eksklusivitet til 360, er det ikke veldig vanskelig å spå at GoW blir det nye flaggskipet til MS når det gjelder FPS-spill. Mange elementer i spillet har til og med fått bedre tilbakemeldinger enn Halo 3. Det er naivt å tro at Epic ikke har begynt på en eller to oppfølgere allerede. Crackdown er ett eksempel på en tittel MS ville ha en oppfølger av, men skaperne hadde da allerede begynt på et annet spill og "fikk beskjeden fra MS om en oppfølger for sent". Altså noen få måneder etter launch. Tipper Gears2 kommer til julesalget neste år, eller tidlig 09. Og Gears 3 året etter. Blir moro å se om MS klarer å bygge samme hype rundt GoW som Halo. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Som sagt, ikke en trilogi (Nødvendigvis). Epic sa jo "Hvorfor nøye seg med tre?" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Blir moro å se om MS klarer å bygge samme hype rundt GoW som Halo. Tror det! Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 noen som har hørrt noe mer angående Gears of war 2? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke noe annet enn att det har gått fra Q4 2008 til TBA. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Med bungie i ingenmannsland når det gjelder eksklusivitet til 360, er det ikke veldig vanskelig å spå at GoW blir det nye flaggskipet til MS når det gjelder FPS-spill. Det er vanskelig å spå at GoW blir den nye flaggskipet til MS når det gjelder FPS ettersom Gears of War til nå aldri har vært en FPS. Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke noe annet enn att det har gått fra Q4 2008 til TBA. TBA? Jeg har lest at Gears of war 2 ikke er bestemt enda og lagt i fra ferdig! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er vel derfor de skiftet status til "To Be Announced"? Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er vel derfor de skiftet status til "To Be Announced"? Hvem faen er det som vet at det står for TBA?! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er vel derfor de skiftet status til "To Be Announced"? Hvem faen er det som vet at det står for TBA?! Alle spillnerder vet hva det står for, kan ikke kalle seg spillnerd viss du ikke kan noen forkortelser Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er vel derfor de skiftet status til "To Be Announced"? Hvem faen er det som vet at det står for TBA?! Alle spillnerder vet hva det står for, kan ikke kalle seg spillnerd viss du ikke kan noen forkortelser Hvem har kalt seg en spillnerd? Hvem? Jeg? Du? Han andre? Skybert? "Godt poeng" må jeg si!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Tviler sterkt på at det kommer i 2008, men jeg håper på det. De har hatt nok å gjøre med GeoW på PC og UT3 til både PC og PS3. Og nå skal de jobbe med UT3 til X360. Men når de først starter på det regner jeg med at det ikke tar altfor lang tid. Det er tross alt deres spillmotor. Endret 9. januar 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Er vel derfor de skiftet status til "To Be Announced"? Hvem faen er det som vet at det står for TBA?! Alle spillnerder vet hva det står for, kan ikke kalle seg spillnerd viss du ikke kan noen forkortelser Hvem har kalt seg en spillnerd? Hvem? Jeg? Du? Han andre? Skybert? "Godt poeng" må jeg si!! Trodde alle som spillet viste hva TBA står for, det er nesten normalt å vite sånt Men jeg vil ha Gears Of War 2 fordi jeg synes att eneren er blant dem beste spillene jeg har spilt denne generasjonen, og sitter selv med 3 konsoller så Gears Of War er blant topp 5 som er kommet til denne generasjonen av konsoller! Endret 9. januar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er vel derfor de skiftet status til "To Be Announced"? Hvem faen er det som vet at det står for TBA?! Alle spillnerder vet hva det står for, kan ikke kalle seg spillnerd viss du ikke kan noen forkortelser Hvem har kalt seg en spillnerd? Hvem? Jeg? Du? Han andre? Skybert? "Godt poeng" må jeg si!! Trodde alle som spillet viste hva TBA står for, det er nesten normalt å vite sånt Men jeg vil ha Gears Of War 2 fordi jeg synes att eneren er blant dem beste spillene jeg har spilt denne generasjonen, og sitter selv med 3 konsoller så Gears Of War er blant topp 5 som er kommet til denne generasjonen av konsoller! Må ikke tro, må vite! Å forkorte noe er igrunn teit, gjelder alle forkortninger, men men. Gears of war er utrolig bra spill også beste co-op spillet jeg har spilt, spilte det gjennom for lenge siden før jeg kjøpte meg en xbox360 selv, bestilte meg spillet fra asia til under 200kr nå på mandag. Gleder meg til å spille det enda en gang :-) Lenke til kommentar
Brainbaker Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Til dere som ikke vet det enda http://youtube.com/watch?v=dSnxoDEg7Y0 Nå er det bare til å glede seg!! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Bare å glede seg til november ja Dette blir så herlig dette Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Gears of war er utrolig bra spill også beste co-op spillet jeg har spilt, spilte det gjennom for lenge siden før jeg kjøpte meg en xbox360 selv, bestilte meg spillet fra asia til under 200kr nå på mandag. Gleder meg til å spille det enda en gang :-) Vanvittig bra coop mode. Husker jeg sleit veldig med det aller aller siste brettet. Så hoppet det inn en 14 år gammal snørrvalp fra statene som hjalp meg. Hehe. Genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå