Kentinho Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Noen planlagt ca. dato for dette spillet? Sitter og koser meg med GoW nå og det er jo et sykt bra spill. Tror denne triologien kan nå Halo sin popularitet. Har lest en del på epic sitt forum og wikipedia, og det er jo veldig mange detaljer som man ikke legger merke til når man bare spiller gjennom det en gang. Eneren rocker og jeg gleder meg forferdelig til toeren og treeren Endret 7. januar 2008 av Kentinho Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hmm, hørt masse rykter om både GoW2 og film, men ikke noe konkret.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gears of War II kommer 4 kvartal 2008 og selfølgeling KUN til 360 for konsoll. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ja.. det hadde jo vært litt teit hvis Geas of War plutselig km til PS3 da.. det hadde vært mord på 360 og M$.. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Gears of War II kommer 4 kvartal 2008 og selfølgeling KUN til 360 for konsoll. 9636530[/snapback] Ett år til det, regnet med noe rundt der Jaja, da har jeg tid til å øve mer Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Bare et år til? Trodde de brukte mye lengre tid på å lage et spill enn det. Tom GeOW var jo i produksjon lenge før 360 hadde release Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Bare et år til? Trodde de brukte mye lengre tid på å lage et spill enn det. Tom GeOW var jo i produksjon lenge før 360 hadde release 9636582[/snapback] Kan jo hende de begynte så smått før GeOW-release med toeren da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er GeoW en trilogi? trudde det bare skulle komme en 2er jeg. Er det ikke i hvertfall det kontrakten mellom Epic og MS gjelder? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Gears of War II kommer 4 kvartal 2008 og selfølgeling KUN til 360 for konsoll. 9636530[/snapback] har du noen kilde på det? vett det kun kommer på 360 men tenker på når det skal komme ut. Endret 4. oktober 2007 av Tommx Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er GeoW en trilogi? trudde det bare skulle komme en 2er jeg. Er det ikke i hvertfall det kontrakten mellom Epic og MS gjelder? 9636598[/snapback] GeoW er en triologi ja, det er vel bekreftet av Epic Games Lenke til kommentar
Instict Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Føltes ikke akkurat som en triologi. Men skal bli morro med "prøve å gjemme seg kjappest" spill igjen. Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen planlagt ca. dato for dette spillet? Sitter og koser meg med GoW nå og det er jo et sykt bra spill. Tror denne triologien kan nå Halo sin popularitet. Har lest en del på epic sitt forum og wikipedia, og det er jo veldig mange detaljer som man ikke legger merke til når man bare spiller gjennom det en gang. Eneren rocker og jeg gleder meg forferdelig til toeren og treeren 9636246[/snapback] Som ka detaljer ? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen planlagt ca. dato for dette spillet? Sitter og koser meg med GoW nå og det er jo et sykt bra spill. Tror denne triologien kan nå Halo sin popularitet. Har lest en del på epic sitt forum og wikipedia, og det er jo veldig mange detaljer som man ikke legger merke til når man bare spiller gjennom det en gang. Eneren rocker og jeg gleder meg forferdelig til toeren og treeren 9636246[/snapback] Som ka detaljer ? 9637735[/snapback] Carmines dødsfall blant annet. Heftig diskutert på forumet der Og når det gjelder det, han bli jo skutt av en sniper. Og på slutten av Act 3 så blir han på nytt drept av General RAAM med pistol. Noen som sitter på noe info som jeg ikke har fått med meg? En annen ting er hun damen som prater i noen sekvenser i spillet. Tror det er tre ganger Hvem er hun? Spekulasjonene går ut på at hun er dronningen til Locusene. Spennende i hvert fall Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 skjønner ikke hvordan folk kan snakke om launch tidspunkt for Gears 2 når Mark Rein i Epic ikke en gang ville snakke om de hadde begynt å lage det. Han sier at de har mer enn nok med PC versjonen av Gears 1 for tiden. Sjekk Gametrailers og siste intervju. Tror på en 2'er jeg og etterhvert, men skjønner ikke hvordan noen her kan "bekrefte" 4. kvartal 2008 som launch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er rimelig overbeivst at med den suksessen GeoW innbrakte, startet de å tenke på en oppfølger rimelig fort om det ikke allerede var i tankene. Mark Rein har vel også sagt at Epic vil på ingen måte stoppe med 3 spill om de ønsker å fortsette med franchisen... Høsten 2008 er ikke usannsynlig. UE3 er "ferdigutviklet", Epic har vel best kunnskap om sin egen motor, så utviklingen burde gå svært mye raskere. Men neste høst kan muligens komme litt for raskt, hovedfokuset til Epic ligger nok på UT3 for øyeblikket, men jeg rekner med at når de ferdige med det spillet vil vi begynne å få detaljer om GeoW2. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det blir ikke en trilogi, men en serie. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Og på slutten av Act 3 så blir han på nytt drept av General RAAM med pistol. Eerm, nei. Carmine ble aldri drept av Raam. Raam har aldri gått rundt med noen pistol. En annen ting er hun damen som prater i noen sekvenser i spillet. Tror det er tre ganger Hvem er hun? Spekulasjonene går ut på at hun er dronningen til Locusene. Spennende i hvert fall Nå er det vel litt flere ganger enn 3 vi får kontakt med hun veilederen. En eller flere ganger per chapter eller så. Om hun er Locustdronninga? Det hørtes så usansynelig og sinnsvakt teit ut at jeg nesten tviler på at du noen gang har spilt singelplayeren til Gears. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Carmine er ÉN kar, ikke flere, de har bare samma armor som han fordi de er noobs som ikke klarer å passe på hodene sine. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Om hun er Locustdronninga? Det hørtes så usansynelig og sinnsvakt teit ut at jeg nesten tviler på at du noen gang har spilt singelplayeren til Gears. 9639092[/snapback] Hvorfor høres dette så teit ut da? Kommer jo ganske klart frem at denne kvinnestemmen er en eller annen lederskikkelse for Locust, dette hintes det jo til igjennom hele spillet så vel som i multiplayer. Syntes det var en helt rimelig teori, men du har kanskje en bedre forklaring, som tydeligvis er selvutnevnt Gears of War ekspert? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lolern, trodde Ken snakket om rådgiveren som jeg ganske opplagt la opp til selv hvis du ser litt etter. At "Well done Locust"-dama er dronningen er heelt klart. Sa "Gears-experten" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå