Azzido Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tok dette på en tur jeg hadde for litt siden. Syntes selv bilde fikk ett litt "mystisk" preg over seg... Hva syntes dere? Flash used : No Focal length : 38.0mm CCD width : 8.63mm Exposure time : 0.0050 s (1/200) Aperture : f/10.0 ISO equiv. : 100 Exposure bias : -0.33 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Alt for hardt redigert. Brenner ut i både hvitt og sort. Ellers er det et fint motiv. Wiken.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg syns det er pent. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg syns også det er pent, og utbrentheten i hvitt er ikke noe problem. Det er derimot litt "kjedelig" at skogen er såpass mørk som den er. Liker fargeovergangen i skyene, fra mørkeblått til lysere gult. Ved nøyere ettertanke tror jeg bildet må har såpass mye utbrenthet også på det savrte, for å få den "mektigheten" som det nå har. Det gjør også at sjøen blir satt mye mer som motiv. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg vil si at jeg likte bildet egentlig, men det virker litt for sort. Du kunne gjerne ha droppet den sorte rammen rundt. Lenke til kommentar
Feil Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 så bra ut, litt for utbrent for min smak, sort ramme kunne du ha droppet. PS: det er vel ikke 'ståle' det står der, er det? navnebror! Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 som dere sier så er bildet utbrent... satt og lurte litt en stund selv på om dette var ett bra eller dårlig bilde.. min konklusjon blei bra. Så jeg ga det et forsøk. Ser dere har forskjellige meninger her og det er igrunn fint. Angående navnet så heter jeg også ståle ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det at det er utbrente partier i bildet gjør ikke noe. Det er mulig at du kan prøve å lette opp skygge partiene litt. På dette bildet blir den svarte rammen feil, og trekker ned helheten; her ville jeg valgt bort rammen helt. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå