Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til trim av Gilera rcr!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da sitter nok plomba helt først i eksosanlegget, der den er koblet sammen med ,motoren. Det er en såkalt "sugerør"-plombe(det sier vel det meste..) Du ser den med en gang du skrur av anlegget ;)

Tror du må ta den med skjærebrenner, men du kan prøve å kakke på den med hammer og meisel(evt. stort flatt skrujern) Bare pass på så det ikke blir skade på munningen..

Og så må du dyse den opp ca 10% fra originaldysa.. (Du kan prøve med størrelse 70-72. Husk at det er 6mm dyse du skal ha ;) )

Det er nok den eneste måten du kan få den til å gå bedre hvis du ikke vil trimme noe særlig mer.. :p

Endret av gilera
Lenke til kommentar

Takker. har lurt på det med plomba på gileraen. lurte på om jeg mått kutte driten i to og sveise den sammen igjen :!:

Dreve om og sånner jo sånn småplukk som jeg mener! Flere tips?

Grunnen til at det blir bare småplukk er at alle penga går til bensin og sykkel så jeg trenger noen billige løsninger!!

Har send deg en PM

Endret av Blå ku
Lenke til kommentar
Gilera. hadde satt pris på om du hadde kommet med noen flere tips!:)

Hvis du ikke vil at den skal se trimma ut så er det ikke så veldig mye å gjøre..

Men hvis du har peng så ville jeg klart ha gått for trimsylinder (husk at du må bytte veiv hvis du skal ha en litt mer vass sylinder),

effektanlegg, powerfilter, dreva om, skifta dekk til gatedekk(det er min smak :p ), seff dysa om :p , større forgasser (21mm) osv..

Her er noen linker til div nettbutikker:

Speedoptions

mxnorge

MC-deler

Crash.no

Muligens du finner noe på ebay også..

Hvis du vil kjøpe brukte ting er Mopedportalen det rette stedet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...