ulyden Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg har et noe pussig problem da deler av skjermbildet i forumet kuttes. Dette gjelder spesielt i kontrollpanel/meldinger. Dette gjør at jeg mangler deler av teksten. Se bildet under for bedre beskrivelse. Har prøvd og endret til dynamisk skin, men det hjalp ikke. Noen ide om hva som forårsaker dette? Nettleseren er IE7, alle patcher. Skjermen er en 19" LCD i 1280x1024. Mvh, Øyvind Edit: Bedre bilde. Endret 4. oktober 2007 av ulyden Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jepp, slenger meg på her jeg også. Jeg får kutta forumet som vist på bildet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er dette enda et problem? Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Er dette enda et problem? Sjekket nå nettopp, og når får jeg opp hele meldingen. Så det er ikke lengre ett problem for meg. Avventer til tendilenz svarer før jeg stenger tråden. - Øyvind Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er dette enda et problem? Sjekket nå nettopp, og når får jeg opp hele meldingen. Så det er ikke lengre ett problem for meg. Avventer til tendilenz svarer før jeg stenger tråden. - Øyvind Har blitt bedre, men fortsatt litt kutting ute på kanten for min del: Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har et tilsvarende problem i Opera med amobil-delen av forumet. Bilde: Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dette er fortsatt ikke fikset, og er temmelig plagsomt Men men, alt til sin tid? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg